با گذشت دو سال از نسل فعلی کنسولها، PS4 و Xbox One همچنان از پشتیبانی قابل توجهی از سوی توسعهدهندگان شخص اول و ثالث پشتیبانی میکنند و اکثر نسخههای اصلی (و غیره) به عنوان عناوین بین نسلی عرضه میشوند. Need for Speed Unbound.
اما چرا توسعهدهنده کریتریون چنین تصمیمی را برای یک مسابقهدهنده جهان باز اتخاذ میکند؟
گفت: یعنی ما می خواستیم. «ما کارهایی را انجام میدادیم که نسل فعلی کنسولها میتوانند انجام دهند، بنابراین [is] بسیار بهتر از آنچه که نسل قبلی می توانست انجام دهد. ما می خواستیم آن را دو برابر کنیم و بهترین تجربه ممکن را به بازیکنانی بدهیم که می توانند آن را بازی کنند. ”
“همه را بازی کن [in] 4k 60 فریم در ثانیه HDR یک تجربه کاملا انقلابی در بازی های مسابقه ای است.” با سیستم فیزیک جدید، هندلینگ جدید، جلوههای جدید و گرافیک جدید، فکر میکنم هرکسی که آن را بازی کرده، آن را کاملاً درک خواهد کرد.»
Crimmins وقتی از او پرسیده شد که آیا Criterion در پشت سر گذاشتن پایه بزرگ نصب شده کنسول نسل قبلی تردید دارد، گفت: «متاسفم». ما میخواهیم همه چیز را از ساعتهای کاسیو گرفته تا تلویزیونهای HD منتشر کنیم، اما میخواهیم بهترین تجربه پخشکننده ممکن را ارائه دهیم.»
جالب اینجاست که بسیاری دیگر از عناوین اصلی منتشر شده توسط EA نیز قرار است به طور انحصاری برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل فعلی عرضه شوند. جنگ ستارگان جدی: بازمانده، فضای مرده، و (اگر گزارشات باور شود) عصر اژدها: Dreadwolf.
Need for Speed Unbound برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس است.
نویسنده: Shubhankar Parijat
ارسال پاسخ