مورتال کامبت 1 مشکل Player 1 Advantage اخیراً فاش شد و توسعه دهنده NetherRealm Studios مدت کوتاهی پس از آن تأیید کرد که این مشکل در یک پچ آینده برای بازی حل خواهد شد. و در حالی که به دلیل برخی مشکلات سرور غیرمنتظره هفته گذشته کمی دیرتر از حد انتظار رسید، آن وصله اکنون فعال است.
همانطور که قول داده بودیم، باگی را برطرف کردیم که Player 2 را در یک نقطه ضعف ترکیبی قرار می داد، و همچنین مشکلات دیگری مانند غیرممکن بودن برخی حملات Striker و Sector و خطاهای محلی سازی را برطرف کردیم. در همین حال، برخی از تنظیمات تعادلی نیز برای بسیاری از شخصیتها در فهرست اصلی و اصلی انجام شد. یادداشت های پچ کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید.
جالب اینجاست که این پچ فقط برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس است و برای Nintendo Switch نیست. مورتال کامبت 1 نسخه سوییچ از زمان انتشارش انتقادات گسترده (و شدید) را دریافت کرده است و کارگردان Ed Boon اعلام کرده است که به روز رسانی ها و اصلاحات در آینده ارائه خواهد شد.
مورتال کامبت 1 برای PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC موجود است. بررسی ما از بازی را اینجا بخوانید.
یادداشت های پچ:
تنظیمات عمومی گیم پلی
- تصحیح فهرست جابجایی
- رفع بومی سازی
- مشکلی که بازیکن 2 میتوانست حریف را در طول سکانسهای ترکیبی خاص دورتر کند، برطرف شد
- مشکلی که در آن رشتههای حمله ترکیبی بافر بافر و حرکات ویژه غیر پیشرفته لغو شده بافر 2 در 1 ممکن است اجرا نشوند اگر یک حمله کمین قابل لغو یا شاخهدار در زمانهای خاصی اجرا شود.
- رفع مشکلی که در آن برخی از حملات Striker و Sector دیگر نمی توانستند از بین بروند
تنظیمات خاص کاراکتر
- عاشورا – رفع مشکلی که در آن زانوی له شده (جهت + ضربه پشت) می توانست از حریف در حین حمله عبور کند.
- گورو (کامئو) – اگر حمله Stomp و شریک در یک فریم باشد، Stomp اولویت بیشتری دارد.
- هاویک – گارد پوسیده (پانچ پشت، پانچ جلو) و زخم گوشتی (پانچ پشت، پانچ پشت) دیگر به صورت خودکار انجام نمی شوند.
- جکس (کمئو) – اگر گراند پاوند و حمله شریک شما در یک فریم قرار بگیرند، گراند پاوند اولویت بیشتری دارد.
- کونگ لائو – اکنون کونگ کوسیون پس از پریدن از روی دشمن، پس از تکمیل در چارچوب فرود، به طور خودکار به دور خود می چرخد
- آکیتوکو (کامئو) – شبیه سازی کلون های یخی و توپ های یخی دیگر توسط حریفانی که توسط Time Stop ضربه می زنند تکرار نمی شوند
- مشکلی را برطرف کرد که در آن حمله زیر به درستی در برابر حرکت ویژه Hypary کار نمی کرد
- عاشورا
- خشم خدا و خشم شیطان را اکنون می توان بیش از حد از بین برد
- اکنون میتوان Ascension نور و Dark Ascension را پرپر کرد.
- برکه
- (هوایی) Death Spin دیگر نمی تواند به عنوان یک پری بالا استفاده شود.
- تستر رفلکس (پشت + پانچ جلو) دیگر نمی تواند بالا باشد
- ضربه دوم خونریزی پا (پشت + ضربه جلو) دیگر نمی تواند هیپرپری کند
- ژنرال شیائو
- اکنون می توان از Power Strike به عنوان یک پری بالا استفاده کرد.
- رفع اختلاف بین Devastator و Klassic Kahn.دیگر نمیتوان هر دو را پرپری کرد.
- جانی کیج
- Ballbuster اکنون می تواند یک پری بالا را اجرا کند
- Rising Star اکنون می تواند hyperparied شود
- اکنون می توان از Shadow kick به عنوان یک پری بالا استفاده کرد.
- کنشی
- Sento Stance Lost Way (پانچ رو به جلو + عقب، پانچ به عقب، پانچ رو به جلو) دیگر نمی تواند به عنوان پری بالا استفاده شود.
- کونگ لائو
- سگک زانو (پشت + ضربه جلو) اکنون می تواند به عنوان پاری بلند استفاده شود.
- لی می
- (هوایی) ضربه پاشنه معکوس را دیگر نمی توان به عنوان پاری بلند استفاده کرد.
- دیگر نمی توان از No Hold Bird (پشت + ضربه جلو، ضربه پشت) به عنوان پری بلند استفاده کرد.
- نیتارا
- Enhanced Bad Blood دیگر نمی تواند هیپرپارری کند
- رایدن
- Electric Fly و (Air) Electric Fly دیگر نمیتوانند hyperparried شوند.
- باران
- Upflow پیشرفته دیگر نمی تواند hyperparried شود
- آبفشان ها دیگر نمی توانند هیپرپول کنند
- خزندگان
- Death roll را دیگر نمی توان پرپری کرد
- Falling Fangs دیگر نمی تواند hyperparry کند
- عقرب
- Twisted Kyo اکنون می تواند hyperparry کند
- شانگ سونگ
- ضربه گل به سبک قدیمی (به جلو + ضربه فونت) دیگر نمی تواند بالا باشد
- سیندل
- اولین ضربه گلوله موی کم ارتفاع تقویت شده (حمله ضربه ای) اکنون دارای امتیاز بالایی است
- کمتر از صفر
- اسلایدهای یخ را دیگر نمی توان پرپر کرد.
- تانیا
- دریل کیک هم اکنون می تواند به عنوان یک پری بالا استفاده شود.
- عاشورا
نویسنده: Shubhankar Parijat