Monster Hunter Wild از سخت افزار برای “به حداکثر رساندن” و “به تصویر کشیدن یک دنیای زنده” استفاده می کند.


Capcom است شکارچی هیولا وحشی، و به نظر می رسد که می تواند دنباله ای شایسته برای سال 2018 باشد. دنیای شکارچی هیولا از یک تجربه شکار یکپارچه‌تر تا یک اکوسیستم پیچیده‌تر، این اکشن RPG آینده بهبودهای بزرگی را در فرمول این سری نوید می‌دهد، به‌ویژه که بازیکنان اکوسیستم اکنون بهتر از همیشه هستند و قابل باور

در واقع، این اصل راهبری است که کارگردان بازی یویا توکودا در طول توسعه بازی از آن پیروی کرد. شکارچی هیولا وحشی توسعه. توکودا در مصاحبه اخیر با PC Gamer گفت: جهان (همچنین به عنوان کارگردان فعالیت می کرد) وحشیهدف اصلی او این است که سخت‌افزار پلتفرمی را که کپکام در حال توسعه آن است به «حداکثر حد» برساند تا این بازی بتواند بازیکنان را به «جهان‌های زنده» ببرد.

او گفت: «راستش، همیشه در ذهنم واضح بود که این مسیری است که می‌خواهم بروم. ” شکارچی هیولا در بازی هایی که کارگردانی می کنم، همیشه روی عناصر اکوسیستم تمرکز می کنم. نسل سخت‌افزاری که روی آن کار می‌کنیم روز به روز قدرتمندتر می‌شود، بنابراین می‌خواهیم از مشخصات سخت‌افزاری نهایت استفاده را ببریم تا متقاعدکننده‌ترین و زنده‌ترین جهان‌های ممکن را ایجاد کنیم. ”

جالب اینجاست که با توجه به نشت شکارچی هیولا وحشی همچنین برای کنسول نینتندو سوییچ 2 منتشر خواهد شد که البته هنوز چنین نسخه ای به صورت رسمی معرفی نشده است. اگر اینطور باشد، با توجه به جاه‌طلبی‌های فنی بازی، تصویر جالبی از آنچه کنسول‌ها قادر به انجام آن خواهند بود، نشان می‌دهد.

جزئیات بیشتری به تازگی ظاهر شده است. شکارچی هیولا وحشیشامل حالت فوکوس جدید و مکانیک های Power Clash، تأیید پشتیبانی از بازی متقابل و موارد دیگر.

شکارچی هیولا وحشی قرار است در سال 2025 برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید