Monster Hunter Wild از بازیکنان می خواهد که با دیدگاهی متمرکز بر طبیعت به شکار نزدیک شوند


Capcom جزئیات بیشتری را در مورد اهداف طراحی خود با تغییراتی در ساختار کوئست کلاسیک فاش کرده است. شکارچی هیولا بازی های آینده وحشی شکارچی هیولا. در مصاحبه با IGN، وحشی شکارچی هیولا کارگردان یویا توکودا در مورد اینکه چگونه ساختار بازتر بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد با هیولاها از منظری متمرکزتر روبرو شوند صحبت می‌کند.

طرح های (گذشته) هستند شکارچی هیولا شرکت در یک کوئست در یک زمان یک مزیت بازی است که در آن شما همیشه می توانید در یک محیط پایدار مانند بازی بازی کنید، اما نمی تواند به نوعی مانند بازی که اکوسیستم زمین را به تصویر می کشد احساس غیرطبیعی نداشته باشد. بله توکودا گفت این وحشی است. با توجه به چشم انداز متمرکز بر طبیعت، طبیعی به نظر می رسد که روز به روز با هیولاها و بادهای مختلفی روبرو شویم.

آقای توکودا همچنین در مورد سیستم های هواشناسی پویا و طراحی باز صحبت می کند. وحشی شکارچی هیولا این می تواند منجر به لحظات دراماتیک تری برای بازیکنانی شود که در برابر فهرست هیولاهای بازی قرار می گیرند.

کانام فوجیوکا، مدیر اجرایی و مدیر هنری، می‌گوید: «فقط تعداد انگشت شماری از صحنه‌ها و رویدادهای دراماتیک وجود دارد که می‌توان در طول سال در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه شد و تجربه کرد.

فوجیوکا ادامه داد: زیبایی شب ممکن است فقط برای چند دقیقه در روز دیده شود، اما آن لحظه تأثیر شگفت انگیزی بر جای می گذارد. “تیم همیشه درک می کند که چقدر مهم است که این نوع لحظات و تجربیات دراماتیک به درستی در طول یک بازی آشکار شوند، در حالی که همچنین اطمینان حاصل می کنند که در یک جهان باز بزرگ یا با شرایط متغیر مانند تغییرات یکپارچه در آب و هوا، این خطر وجود دارد که “هیچ اتفاقی” برای بازیکن رخ ندهد. ما در طول توسعه بارها در مورد این نگرانی صحبت کردیم، و من به عنوان یک طراح، سعی می کنم آنچه را که می توانم فشرده و به هم متصل کنم تا همه چیز را سرگرم کننده تر کنم، همیشه پیچش های چشمگیری ایجاد می کنم که در مقابل چشمانم آشکار می شود. ”

وحشی شکارچی هیولا در حال حاضر برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در حال توسعه است. بازی در ماه نوامبر یک تست بتای باز داشت، جایی که بازیکنان می‌توانستند سیستم جهان باز جدید و برخی از هیولاهای جدید را امتحان کنند. در نسخه بتای باز محتوای زیادی وجود نداشت، اما بازیکنان می توانستند با برخی از هیولاهای اولیه بازی مانند دوسوگاما و ری داو مقابله کنند.

Capcom اخیراً آزمایش بتای باز بعدی را اعلام کرد. وحشی شکارچی هیولا، در دو آخر هفته در ماه فوریه برگزار می شود: 6 فوریه تا 9 فوریه و 13 فوریه تا 16 فوریه. این آزمایش بتا دوم هیچ بهبودی در عملکرد بازی نخواهد داشت. این راهی است برای بازیکنانی که اولین نسخه بتا را از دست داده اند تا قبل از انتشار آن در 28 فوریه، تجربه عملی با عنوان را داشته باشند. بتای آینده همچنین شامل Gypceros، یک هیولای بازگشتی است که بازیکنان می توانند آن را شکار کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد بازی روی کنسول‌ها، لطفاً اطلاعات ما را در مورد گزینه‌های گرافیکی عنوان روی کنسول‌ها ببینید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید