نسخه ی نمایشی Monster Hunter Wild Gamescom روی کنسول ها به 30 فریم در ثانیه محدود می شود


کپکام شکارچی هیولا وحشی در Gamescom، برداشت‌هایی از دستگاه واقعی و فیلم‌های جدید منتشر شد که بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. با این حال، به نظر می رسد این عنوان محدود به اجرای 30 فریم در ثانیه باشد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند دموهای نمایشی، از جمله نمایش‌های معروف را تجربه کنند شکارچی هیولا استریمر/سرعت دونده Canta Per Me افکار خود را به اشتراک گذاشت. آنها فاش کردند که اگرچه با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا نمی شود، اما “احساس سرعت 30 فریم در ثانیه است.” وقتی از آنها پرسیده شد که آیا حالت عملکرد در گزینه ها وجود دارد، آنها پاسخ دادند، “من گزینه ای برای تغییر به حالت عملکرد ندیدم، اما ممکن است در نسخه کامل تغییر کند.”

لازم به ذکر است که دنیای شکارچی هیولا و ظهور شکارچی هیولا هنگامی که برای کنسول های پایه راه اندازی شد، نرخ فریم به 30 فریم در ثانیه محدود شد. در حالی که می‌توانستیم به نرخ فریم بالاتری در Xbox One X و PS4 Pro برسیم، این هنوز با 60 فریم بر ثانیه بسیار دور بود.

با این حال، این یک نسخه آزمایشی است و یک حالت عملکرد ممکن است برای راه اندازی در حال توسعه باشد، بنابراین منتظر به روز رسانی ها باشید. نکته مثبت این است که نسخه آزمایشی به شما امکان می دهد از صحنه های برش رد شوید، بنابراین انتظار داشته باشید که آن را ادامه دهید.

شکارچی هیولا وحشی قرار است در سال 2025 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر شود. آخرین تریلر را اینجا ببینید.





نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید