کارگردان Monster Hunter Wild هیچ تجهیزات لایه ای یا عناصر پولی را اعلام نمی کند


کپکام شکارچی هیولا وحشی تغییراتی را در زره به ارمغان می آورد و به بازیکنان با هر جنسیت اجازه می دهد هر زرهی را بپوشند (این یک ویژگی بسیار درخواستی برای سال ها بوده است). اما هر چه چیزها بیشتر تغییر کنند، چیزهای بیشتری ثابت می‌مانند، مخصوصاً وقتی صحبت از زره لایه‌ای به میان می‌آید.

یویا توکودا، کارگردان بازی، در مصاحبه جدیدی با یوتیوبر Lurican (رونویسی شده توسط MP1st) تأیید کرد که زره لایه‌ای در «نقاط خاصی» در بازی در دسترس خواهد بود. زمانی که قفل آن را باز کنید، می‌توانید هر زره لایه‌ای را که دوست دارید بسازید.

با این حال، «زره لایه‌ای» مانند آثار قبلی اثری است که بر ظاهر تمرکز دارد. هنگامی که از توکودا به طور خاص در مورد امکان ارائه مواد و آیتم های پولی در DLC این مجموعه پرسیده شد و اینکه آیا برنامه همچنان “تمرکز روی ظاهر” است یا خیر، توکودا پاسخ داد: “ما به همان مسیر قبلی ادامه خواهیم داد. او پاسخ داد: «بله.

شکارچی هیولا وحشی برای عرضه در اوایل سال 2025 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC برنامه ریزی شده است. آخرین تریلر با هیولاهای جدید و آشنا را اینجا ببینید. جزئیات بیشتر گیم پلی از نسخه ی نمایشی Gamescom را می توانید در اینجا پیدا کنید. اجرای با سرعت 30 فریم در ثانیه روی کنسول تایید شده است.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید