مایکروسافت پس از خرید اکتیویژن بلیزارد از افزایش 49 درصدی درآمد بازی‌ها خبر داد


مایکروسافت فاش کرد که درآمد بخش Xbox آن تا 49 درصد افزایش یافته است. مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا در یک تماس درآمد گفت که این شرکت رکوردهای جدیدی را برای کاربران فعال ماهانه در ایکس باکس، رایانه شخصی و موبایل به دست آورده است. از این تعداد، موبایل به تنهایی 200 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

اعداد درآمد جدید، خرید نسبتاً اخیر شرکت Activision Blizzard را در نظر می گیرد که عناوین بزرگی از جمله فرنچایزهایی مانند: ندای وظیفه و دنیای جنگ، به همین ترتیب دیابلو و بیش از حد متعلق به مایکروسافت است. شماره‌های کاربر فعال ماهانه تلفن همراه را می‌توان به نسخه‌هایی مانند King نسبت داد. حماسه له کردن آب نبات.

تا پایان 31 دسامبر، درآمد بازی مایکروسافت به 7.1 میلیارد دلار افزایش یافت که 44 امتیاز از تأثیر خالص آن به Activision Blizzard نسبت داده شد. بایگانی جدید Form 10-Q توسط مایکروسافت که توسط تحلیلگر صنعت MauroNL مشاهده شد، ارزش خرید Activision Blizzard را 75.4 میلیارد دلار اعلام کرد.

نادلا گفت: “در این سه ماه، ما رکوردهای تمام دوران را برای کاربران فعال ماهانه در سراسر ایکس باکس، رایانه شخصی و موبایل به دست آوردیم. ما اکنون تنها بیش از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه از جمله بازی های اکتیویژن بلیزارد داریم.” این در کنفرانس نتایج مالی بیان شد. ارائه شده توسط VGC).

“این اکتساب، جاه‌طلبی ما برای دستیابی به گیمرهای بیشتر در پلت‌فرم‌های بیشتر را برآورده می‌کند و صدها میلیون گیمر را به اکوسیستم ما اضافه می‌کند. با بازی‌های ابری، ما جاه‌طلبی خود را برای دستیابی به گیمرهای بیشتری در پلتفرم‌های بیشتر انجام می‌دهیم. ما همچنان به نوآوری برای ارائه دادن ادامه می‌دهیم. شما راه‌های بیشتری برای تجربه بازی‌های موردعلاقه‌تان در هر کجا، هر زمان و هر طور که می‌خواهید دارید. ساعت پخش جریانی سالانه 44 درصد افزایش یافته است. محتوای عالی کلید رشد و مجموعه ما است. بازی ها.”

نادلا در ادامه در مورد آینده این شرکت با محصولات جدید شخص اول که برای PC و Xbox عرضه می شوند صحبت می کند. ایندیانا جونز و دایره بزرگ، هر ساله ندای وظیفه انتشارات و عناوین دیگر کتیبه های بزرگ آنلاینیک توسعه جدید.

ایمی هود، مدیر مالی مایکروسافت، می‌گوید: «در بازی‌ها، ما انتظار رشد درآمد را در دهه 40 داریم، از جمله تأثیر خالص تقریباً 45 امتیاز از خرید Activision». انتظار می‌رود درآمد محتوا و خدمات ایکس‌باکس در اواسط دهه 50 میلادی با تأثیر خالص تقریباً 50 امتیازی از خرید Activision افزایش یابد.

این شرکت همچنین انتظار دارد که درآمد سخت‌افزاری در آینده کاهش یابد و رشد در درجه اول از فروش نرم‌افزار و خدمات اشتراک حاصل شود.





نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید