بر اساس تحقیقات جدید، مایکروسافت ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک سطح ارزان‌تر Game Pass با تبلیغات باشد


Game Pass در حال حاضر دو سطح را با قیمت های مختلف ارائه می دهد: یک اشتراک اولیه و Game Pass Ultimate، اما به نظر می رسد مایکروسافت در حال آماده شدن برای معرفی یک سطح ارزان تر از این سرویس در آینده است.

یک نظرسنجی اخیر که توسط مایکروسافت ارسال شده است (پست شده در ResetEra و توسط Windows Central کشف شده است) از کاربران در مورد علاقه آنها به ردیف ارزانتر 3 دلاری در ماه سؤال می کند (سطح پایه فعلی 10 دلار در ماه، Game Pass 15 دلار در ماه است). Ultimate) با محدودیت هایی همراه است.

یکی از این محدودیت‌ها، طبق تحقیقات، این است که تمام نسخه‌های استودیوی بازی Xbox شش ماه پس از انتشار در دسترس هستند، نه بلافاصله پس از انتشار، در حالی که عناوین پولی (که با اشتراک Ultimate نیز همراه هستند) که خود 10 دلار در ماه هزینه دارد. ).

جالب توجه است، این مطالعه همچنین نشان داد که اگر کاربران از طریق اشتراک به بازی دسترسی داشته باشند، این سطح ارزان نیز می‌تواند از طریق تبلیغات پشتیبانی شود، زیرا از کاربران خواسته می‌شود تبلیغات را قبل از راه‌اندازی بازی مشاهده کنند.

در ماه های اخیر مشخص شده است که مایکروسافت علاقه مند به معرفی نوعی از تبلیغات است. گزارشی در اوایل سال جاری ادعا کرد که این شرکت در حال کار بر روی یک برنامه تبلیغاتی درون بازی برای عناوین رایگان خود (که گفته می‌شود سونی نیز در حال بررسی آن است) است. ثبت اختراع برای تبلیغات شخصی سازی شده در بازی.

فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از پیشرفت‌های فوق‌الذکر به‌اندازه کافی ملموس بر برنامه‌های مایکروسافت باشد، اما در مجموع به نظر می‌رسد که نشان‌دهنده این است که این شرکت قصد دارد تبلیغات را به طریقی در اکوسیستم ایکس‌باکس وارد کند. با این حال، بنابراین باید دید که چقدر طول می کشد تا به چیزی ملموس منجر شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید