بلیزارد اینترتینمنت (مانند بقیه مایکروسافت) دارای IP های محبوب و طولانی مدت با سابقه موفقیت های تجاری و انتقادی است، اما به نظر می رسد که این شرکت در حال ساخت فیلمی برای حل این وضعیت است.
طبق گزارشی از Windows Central، مایکروسافت و بلیزارد اینترتینمنت تیم توسعه جدیدی تشکیل داده اند که بر روی توسعه بازی های کوچک AA بر اساس IP موجود (که برخی از آنها مالکیت بلیزارد است) تمرکز خواهد کرد. هنر و صنعت ستاره به وارکرفت بازی های RTS خط اصلی).
طبق گزارشها، این تیم عمدتاً از توسعهدهندگان سابق کینگ، استودیوی بازیسازی متعلق به Activision (مایکروسافت کنونی) تشکیل شده است. آب نبات خرد کردن بنابراین، بازی های توسعه یافته توسط این شرکت احتمالاً برای کاربران تلفن همراه طراحی شده است. با این حال، با توجه به رویکرد مایکروسافت مبتنی بر پلتفرم، این لزوماً به این معنی نیست که فقط در دستگاه های تلفن همراه در دسترس است.
در ادامه این گزارش اشاره شده است که مایکروسافت شروع به برداشتن گامهای بیشتری برای تشویق به توسعه بازیهای AA در مقیاس کوچکتر کرده است که میتوانند در زمان کمتری در داخل کشور توسعه یابند، به ویژه در میان نگرانیهای فزاینده در مورد افزایش بودجه AAA و برنامههای توسعه در سراسر صنعت این تیم جدید تشکیل شده است.
گفته می شود که این شرکت، مانند نینتندو، به دنبال همکاری عمیق تر بین تیم های کوچکتر در سراسر سازمان است.مقیاس کوچک Hifi rush مطمئناً با این استراتژی مطابقت داشت، اما توسعه دهنده آن، Tango Gameworks، در ژاپن مستقر بود و تعطیل شد و همکاری داخلی را پیچیده کرد.
در مورد تیم توسعه دهنده جدید Blizzard Entertainment، هنوز مشخص نیست که آنها دقیقاً روی چه چیزی کار خواهند کرد، اما احتمالاً IP محبوب بلیزارد می تواند از انتشار منظم عناوین کوچکتر بهره مند شود.
نویسنده: Shubhankar Parijat