فیل اسپنسر می گوید اگر Game Pass به اندازه کافی رشد نکند، مایکروسافت می تواند تا سال 2027 از تجارت بازی خارج شود.


مایکروسافت اخیراً متحمل بزرگترین نقض تاریخ در صنعت بازی شد، زیرا به طور تصادفی اسناد ویرایش نشده را به عنوان بخشی از روند قانونی خود با FTC بارگذاری کرد. در این راه، برخی جزئیات جدید، از جمله برنامه های این شرکت برای عرضه یک کنسول نسل بعدی ایکس باکس ابری هیبریدی در سال 2028، یک به روز رسانی میان نسلی Xbox Series X که ظاهراً در حال توسعه است، و یک کنترلر Xbox جدید با بازخورد لمسی. مشخص شد. . ، لیست کاملی از عناوین آینده Bethesda و موارد دیگر.

یکی دیگر از مواردی که با توجه به افشای اطلاعات فاش شد، بیانیه فیل اسپنسر بود که نشان می داد در صورتی که Game Pass به اندازه کافی رشد نکند، مایکروسافت می تواند به طور کامل از تجارت بازی خارج شود. همانطور که توسط Wccftech کشف و گزارش شد، هنگامی که اسلایدهای داخلی مایکروسافت (که در زیر مشاهده می شود) توسط FTC نشان داده شد که رشد Game Pass را در چند سال آینده در طول یک جلسه تحقیقاتی پیش بینی می کرد، اسپنسر گفت که مایکروسافت گفتیم که ما در واقع انتظار رشد بسیار بهتر و بسیار سریعتری داریم. . این مهمتر از آنچه در نمودار نشان داده شده است، به خصوص در مورد شماره مشترکان Game Pass در فضای ابری و رایانه شخصی است، و اگر این شرکت تا سال 2027 پیش بینی های داخلی خود را برآورده نکند، می تواند از تجارت بازی خارج شود.

اسپنسر درباره این اسلاید گفت: «فکر نمی‌کنم آینده کسب‌وکار Xbox به این شکل باشد. «این ارائه‌ای از بخش دستگاه‌های ما به تیم رهبری بازی ما و دیدگاهی از تیم‌های مسئول ساخت سخت‌افزار در مورد آینده تجارت است.

“اگر ما شاهد پیشرفت بیشتری از سوی کنسول‌ها نباشیم، می‌توانیم با خیال راحت بگوییم که از تجارت بازی خارج می‌شویم. اگر این نتیجه بود، می‌توانستیم – فکر نمی‌کنم هنوز هم باشیم. در تجارت

“اکثریت قریب به اتفاق مشتریان ما از سخت افزار اختصاصی ما استفاده می کنند، بنابراین ما آن را تا اوایل سال 2030 می خواهیم. بنابراین وقتی از ما پرسیده شد که آیا با این جدول موافق هستیم یا خیر، بنابراین بسته به رنگ هایی که در آنها می بینید، باید از سبز روشن و آبی استفاده کنید. ، قرار است خیلی سریعتر رشد کند. من فکر می کنم که ما باید تا سال مالی 26 یا 27 در این موقعیت باشیم. در غیر این صورت، شما باید تصمیمات جداگانه ای با کسب و کار خود بگیرید.”

البته Game Pass از زمان معرفی آن در چند سال پیش در استراتژی مایکروسافت در حوزه بازی نقش محوری داشته است و اهمیت آن تنها در طول زمان افزایش یافته است. بنابراین، ناگفته نماند که رشد خدمات مهم است. شرکت بیشتر، اگر نه همه چیزها را اولویت بندی می کند.

اینکه آیا این شرکت می‌تواند به چنین رشدی دست یابد، باید دید، اما در مورد رایانه‌های شخصی و جاه‌طلبی‌های ابری مایکروسافت، جایی برای رشد مشابه وجود دارد، به‌ویژه با توجه به افزایشی که مایکروسافت پس از خرید مطمئناً دریافت خواهد کرد. زیاد. اکتیویژن بلیزارد می گذرد.

در اوایل سال جاری، مایکروسافت اعلام کرد که Game Pass بیش از 25 میلیون مشترک در تمام پلتفرم ها دارد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید