اسناد مربوط به جلسه توجیهی ادغام و اکتساب آوریل 2021 به عنوان بخشی از حکم اولیه مایکروسافت علیه FTC در رابطه با خرید Activision Blizzard منتشر شده است. اسناد طبقه بندی شده قبلی (از طریق استفان توتیلو از Axios) جزئیات بیش از 100 شرکتی را که شرکت به دنبال خرید آن بود، نشان می دهد. “مجموعه بررسی” بر اساس داده های Game Pass و Steam و همچنین مشارکت فعلی ما با Xbox است.
Sega، Devolver Digital، 505 Games و Annapurna Interactive در کنار ناشر هستند، اما لیست توسعه دهندگان شاید تعجب آورتر باشد. که شامل گیلاس تیمی (شوالیه توخالی: آهنگ ابریشم)، استودیو لاریان (دروازه بالدر 3)، CD Projekt RED (ویچر 3), Remedy Entertainment (آلن ویک ۲) از نرم افزار (Armored Core 6: Battle of the Rubicon)، و غیره.
جالب اینجاست که شرکتهایی مانند سونی، نینتندو، باندای نامکو، نیانتیک، کونامی، دنا، و اسکوئر انیکس نیز از شرکتهایی برای بهبود «ردپای موبایل» این شرکت نام میبرند. با این حال، بر اساس فرآیند فیلترینگ، چندین شرکت از جمله ناشران با درآمد سالانه زیر 100 میلیون دلار و قیمتهای خرید بالای 20 میلیارد دلار از بررسی خارج شدند.
باید دید که این موضوع چه تاثیری بر هدف مایکروسافت از خرید اکتیویژن بلیزارد خواهد داشت، اما FTC به ویژه معتقد است که اقدامات این شرکت از آنجایی که خرید ZeniMax و Bethesda دلیل خوبی برای مخالفت با آن است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
مردم تعجب می کنند که آیا مایکروسافت برای خرید نینتندو تلاش خواهد کرد.
یک سند تحقیقاتی MS در سال 2021 در مورد اهداف خرید بالقوه، نینتندو را در بین بیش از 100 شرکتی که قصد توسعه کنسول را دارند، قرار نداد.
در بین ۷۶ سازنده اپلیکیشن محبوب برای بهبود ردپای موبایل مایکروسافت فهرست شده است. pic.twitter.com/DZqruR6FP5
— استفن توتیلو (@stephentotilo) 27 ژوئن 2023
به نظر می رسد که زودتر کنار گذاشته شده است، احتمالاً به این دلیل که مایکروسافت شرکت هایی با هزینه های بیش از 20 میلیارد دلار را کنار گذاشته است. pic.twitter.com/UDk8wAlGR4
— استفن توتیلو (@stephentotilo) 27 ژوئن 2023
نویسنده: Ravi Sinha