مدیر عامل مایکروسافت تولید و انتشار بازی را دوبرابر کرد


ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، بار دیگر تاکید کرد که این شرکت به تولید و انتشار بازی‌ها ادامه خواهد داد. نادلا در مصاحبه ای با Business Insider در مورد خرید اخیر این شرکت از Activision Blizzard صحبت می کند. نادلا در پاسخ به سوالی در مورد این خرید گفت که این خرید مهم است زیرا بازی بخش مهمی از تجارت مایکروسافت است.

نادلا می‌گوید: «وقتی به مایکروسافت فکر می‌کنید، احتمالاً به ابزارهای توسعه‌دهنده، نرم‌افزارهای اختصاصی و بازی‌ها فکر می‌کنید. “این سه کار همان کاری است که ما از ابتدا انجام داده ایم. بنابراین برای ما، بازی تنها جایی است که فکر می کنیم می توانیم سهم واقعی در بازار مصرف داشته باشیم.”

نادلا در ادامه صحبت می‌کند که نسل‌های جدید چقدر زمان بیشتری را صرف بازی‌ها می‌کنند و چگونه توزیع بازی‌ها در موبایل، کنسول یا حتی رایانه شخصی در طول سال‌ها تغییر کرده است.

او می‌گوید: «بنابراین ما مشتاقانه منتظریم که هم به‌عنوان یک تولیدکننده و هم به‌عنوان ناشر بازی دو برابر شویم. در ادامه، ما یکی از بزرگترین ناشران بازی و شرکت سازنده آن پلتفرم خواهیم بود.

خرید اخیر مایکروسافت از Activision Blizzard کامل شد و مالکیت رسمی چندین IP بزرگ را به این شرکت داد. در کنار فرنچایزهای خودش مانند چرخ دنده های جنگ، سلام و فورزامایکروسافت در حال حاضر مالک فرنچایزهای بزرگ دیگری نیز هست، از جمله: ندای وظیفه و دنیای جنگ.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید