Metal Gear Solid Delta: سیستم آسیب رزمی Snake Eater زخم های دائمی ایجاد می کند


کونامی و Virtuos برای اولین بار از گیم پلی جدید خود رونمایی کردند دنده فلزی جامد دلتا مار خوار در نمایشگاه بازی های Xbox اخیر معرفی شد. به لطف Unreal Engine 5، تصاویر به‌روزرسانی شده‌اند تا بهتر به نظر برسند، اما هیچ تغییر عمده‌ای وجود ندارد و بیشتر شبیه یک بازسازی وفادار به نظر می‌رسد.

خوشبختانه، کونامی وب سایت رسمی خود را به روز کرده و جزئیات جدیدی را که در تریلر مشخص نبود، فاش کرده است. علاوه بر تصاویری که “به رشد وحشی جنگل‌ها، جنگل‌ها و باتلاق‌ها با جزییات بدیع جان می‌بخشد”، جزئیات چهره اکنون با جزئیات بیشتری نیز دیده می‌شوند. این شامل چین و چروک، منافذ، و حتی حرکات فردی چشم ها و عنبیه، ایجاد “انیمیشن چهره غنی و احساسی” است.

اما سیستم آسیب رزمی به روز شده حتی چشمگیرتر است. هر گونه جراحت، از کبودی گرفته تا جراحات گلوله، در زمان واقعی منعکس می شود و لباس شما در این فرآیند فرسوده می شود. اما آنها همچنین زخم های دائمی به جا می گذارند و “داستان سفر منحصر به فرد هر بازیکن در بازی را روایت می کنند.”

دنده فلزی جامد دلتا مار خوار برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می شود. پلی استیشن سال 2024 را اعلام کرد، اما شایعات اخیر نشان می دهد که ممکن است تا سال 2025 به عقب کشیده شود. در تاریخ 11 ژوئن، اولین فیلم گیم پلی توسعه یافته را در قسمت ویژه ای از پادکست رسمی ایکس باکس منتشر خواهیم کرد، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید