“Metal Gear Solid Delta: Snake Eater” با Unreal Engine 5 توسعه داده شد و داخل موتور برای اولین بار آشکار شد.


کونامی اولین ظاهر موتور داخلی را حذف کرده است Metal Gear Solid Delta: Snake Eaterنسخه بازسازی شده از دنده فلزی جامد 3 مار خوار، در پیش نمایش شریک Xbox. از سکون نگران کننده جنگل گرفته تا تمساح که مار با آن روبرو می شود، بسیاری از مناظر و صداهای آشنا همگی در زمان واقعی در بازی ضبط می شوند.

محیط‌های مختلفی معرفی شده‌اند، از جمله مار که مخفیانه در گوشه‌ها می‌چرخد و از استتار برای ترکیب شدن با محیط اطرافش استفاده می‌کند. او می تواند از کناره های صخره بالا برود، در چمن ها خم شود و دشمنانش را مخفیانه ترور کند و حتی برای حفظ مهمات آنها را خفه کند. در پایان تریلر، تایید شده است که بازسازی از Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد که قطعا غوطه ور شدن را به «سطحی دیگر» خواهد برد.

دنده فلزی جامد دلتا مار خوار برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می شود، اما تاریخ انتشار آن هنوز تایید نشده است. این به طور مشترک توسط Virtuos و Konami بدون دخالت خالق سریال Hideo Kojima و هنرمند مفهومی Yoji Shinkawa توسعه داده شد. منتظر اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی در ماه های آینده باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید