Metal Gear Solid Delta: توسعه Snake Eater با حضور بسیاری از اعضای اصلی تیم “به خوبی پیش می رود”


در حالی که کونامی در حال بحث است مجموعه Metal Gear Solid Master جلد 2 و اطلاعات به روز شده جلد 1 ویدئوهای خط مستقیم تولید اخیر بر روی موارد زیر تمرکز دارند: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. بازسازی کلاسیک 2004 توسط Virtuos و Konami به طور مشترک ساخته شده است و هدف آن “بازآفرینی صادقانه داستان اصلی و طراحی بازی” است.

تهیه کننده نوریاکی اوکامورا این موضوع را در Hotline (ترجمه PC Gamer) تکرار کرد. ما باید یک سبک معاصر را منتشر کنیم.» چرخ دنده ی فلزی برای گیمرهای امروزی، مجموعه استاد.ولی جامد دنده فلزی باید بماند جامد دنده فلزیبنابراین، ما گرافیک و قابلیت استفاده را تغییر خواهیم داد، اما دیگر سناریوها، صداها یا طراحی بازی را تغییر نمی دهیم. ”

در مورد پیشرفت توسعه عنوان، اسلاید بیان کرد: “به آرامی در حال پیشرفت است” و به دنبال آن اظهارات آقای اوکامورا “ما سخت کار می کنیم.” اصلش چنده؟ دنده فلزی جامد 3 مار خوار او پاسخ داد که تیم در کشتی است. “بسیاری، اما نه همه، هنوز درگیر هستند. برخی در حال انتخاب مسیرهای جدید هستند.

«تعداد افرادی که نمی دانند M.G.S. در حال افزایش است، بنابراین من می خواهم برای این وضعیت کاری انجام دهم. من فکر می کنم ماموریت کسانی که در کونامی باقی می مانند محافظت از آن است. چرخ دنده ی فلزی برای نسل های آینده. البته، کونامی قبلا تایید کرده است که خالق سریال، هیدئو کوجیما و هنرمند یوجی شینکاوا در این کار دخالت ندارند.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می شود. کونامی که برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی شده بود (طبق گفته پلی استیشن)، اخیرا تنها صفحه عنوان را فاش کرد، اما صداپیشه دیوید هایتر بخشی از ماموریت افتتاحیه را بازی کرد و آن را “دیدنی” توصیف کرد. یک ارائه بزرگتر با اخبار بیشتر “به زودی” منتشر خواهد شد، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر با ما همراه باشید و اولین گیم پلی درون موتوری را اینجا ببینید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید