کارگردان فیلم Mass Effect: Andromeda می گوید ای کاش BioWare دنباله ای مستقیم می ساخت


می توان گفت که انتظارات از سال 2017 بالا بودMass Effect: Andromedaاغراق نیست اگر بگوییم ما نتوانستیم انتظارات قبل از عرضه را برآورده کنیم. بازی RPG جهان باز در بهترین حالت با استقبال ملایمی از سوی منتقدان و بازیکنان روبرو شد، مشکلات فنی و اندازه بزرگ بازی یکی از بزرگترین مسائلی است که انتقادات گسترده ای را به دنبال داشت.

آندرومدا،جای تعجب نیست که آنطور که EA انتظار داشت فروش نداشت و مدت کوتاهی پس از انتشار اعلام شد که این سری متوقف شده و برنامه‌هایی برای DLC پس از عرضه برای بازی لغو شده است.دنباله ای طولانی در حال ساختآندرومدااین داستان نیز هرگز به نتیجه نرسید، اما مک والترز کهنه کار سابق BioWare، که کارگردانی بازی را بر عهده داشت، همچنان امیدوار است که استودیو این شانس را داشته باشد که یک دنباله مستقیم را توسعه دهد.

در مصاحبه اخیر با Eurogamer، والترز، که در اوایل سال جاری BioWare را ترک کرد، توضیح داد که چگونه تیم توسعه بر کمیت محتوا به جای کیفیت تمرکز کرده است، که در نتیجه به مصالحه در پرداخت.

چیزهای زیادی برای یادگرفتن مجدد وجود داشت، چیزهای زیادی برای تجدید نظر وجود داشت. او گفت: “من نمی توانستم این کار را انجام دهم.” و در نگاهی به گذشته، شاید باید دامنه را کمی محدود می‌کردیم و تا جایی که می‌توانستیم انجام می‌دادیم.» [ensure] کیفیت

“اما ما همچنین در مرحله عجیبی در صنعت بودیم که بسیاری از مردم می گفتند کمیت کیفیت است. من فکر می کردم که آیا این کار انجام نشده است.” [Mass Effect 3]، اشکالی ندارد – اینجا بزرگتر است، کارهای بیشتری وجود دارد و کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. و کار به جایی رسید که مردم می گفتند “نه، این خوب نیست.” حداقل، “این برای فرنچایز شما خوب نیست.” خوب است، این یک درسی است. ”

با این حال، والترز معتقد است که اگر BioWare می‌توانست دنباله‌ای مستقیم بسازد، توسعه‌دهندگان به این عنوان سطح بالاتری از صیقل دادن می‌دادند، درست مانند آنچه در طول فرآیند تولید اولیه انجام دادند.تاثیر عمدهسه گانه.

“کاش می توانستم این کار را برای بار دوم انجام دهم، زیرا در آن صورت واقعاً مانند دفعه قبل، پولیش را می دیدم.” [ME1] به [ME2] در اصل [trilogy]گفت والترز.

وی سپس افزود: آندرومدا 2من 100٪ مطمئن هستم که ما همه چیزهایی را که مردم به آن اشاره کردند بهبود می‌دادیم و سپس به کارهای نوآورانه‌ای که می‌خواستیم انجام دهیم تمایل بیشتری پیدا می‌کردیم. ”

البته Biowareدندان هادارم روی یه چیز جدید کار میکنمتاثیر عمدهاین بازی برای اولین بار در دسامبر 2020 تایید شد که در حال توسعه است و در نوامبر گذشته یک تیزر مرموز جدید دریافت کرد. اطلاعات کمی در مورد این بازی وجود دارد، حتی اگر بعید است که یک دنباله مستقیم باشد.آندرومداBioWare چندین بار اشاره کرده است که ممکن است سرنخ‌های روایی حل‌نشده‌ای را از داستان RPG 2017 دریافت کند و به ساخت آن ادامه دهد.

چند سال پیش، کریس هلپر و جو بری، نویسندگان سابق BioWare نیز گفتند:Mass Effect: Andromedaما توضیح خواهیم داد که توسعه چگونه بود و چگونه استودیو مجبور شد به دلیل محدودیت های بودجه، دامنه بازی را به شدت کاهش دهد. بیشتر بدانید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید