Marvel’s Spider-Man 2 به صورت بومی در Dolby Atmos ترکیب شده است


مرد عنکبوتی مارول 2 به نظر می رسد اینسومنیاک گیمز به روند ارائه نمایش های فنی خود در PS5 ادامه دهد. توجه زیادی به پیشرفت های بصری، از جمله فعال کردن ray tracing در هر سه حالت گرافیکی، وجود دارد، اما در این بازی چیزهای زیادی برای هیجان وجود دارد. در مورد صدا هم همینطور.

به عنوان مثال، تایید شده است که دنباله ابرقهرمانی به صورت بومی در Dolby Atmos ترکیب خواهد شد، که احتمالاً آن را به اولین عنوان پرطرفدار PS5 تبدیل می کند که تبلیغات مشابهی را انجام می دهد. در پاسخ به سوال مشابهی در ResetEra، مدیر انجمن و بازاریابی Insomniac پاسخ داد: “بله، ما همچنین فیلم ها را در Atmos ترکیب کردیم.” با این حال، استیونسون گفت که در مورد «جزئیات کانتینر» وقتی صحبت از گیم‌پلی بلادرنگ می‌شود مطمئن نیست.

سونی اخیراً در آخرین آپدیت سیستم عامل خود، پشتیبانی از Dolby Atmos را به PS5 اضافه کرده است.

در همین حال، مایک فیتزجرالد، مدیر فناوری هسته ای در Insomniac نیز با IGN صحبت کرد و گفت: مرد عنکبوتی مارول 2 در حال پیشرفت در پیاده سازی صدای سه بعدی است. فیتزجرالد گفت: “تیم صوتی ما مدتی است که روی خط لوله صوتی سه بعدی روی این کنسول کار می کند.” در طراحی منظره صوتی.”روشی جدید با استفاده از آمبیسونیک [a full-sphere surround sound format] و صدای موقعیتی برای حتی بیشتر اشیاء در صحنه. بنابراین اگر در وسط منطقه Emily May Foundation هستید و افرادی در بالکن‌های مختلف یا پشت سر شما هستند، می‌توانید بشنوید که همه چیز از کجا می‌آید، که به شما جلوه بیشتری نسبت به بازی‌های گذشته می‌دهد. ”

مرد عنکبوتی مارول 2 Insomniac فاش کرده است که طول آن تقریباً به اندازه اولین بازی این سری خواهد بود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *