در حالی که ونوم و کراوون سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده اند. مرد عنکبوتی مارول 2 بهعنوان آخرین شرور، «مارمولک» دکتر کرت کانرز نیز نقشی کلیدی دارد. مشابه اولین نمایش گیم پلی، پیتر باید از دوستش هری آزبورن کمک بگیرد. در یک پست جدید در بلاگ پلی استیشن، استودیو Insomniac Games در مورد زنده کردن Lizard بحث کرد، که با ارجاع به کمیک ها شروع شد.
مدیر ارشد هنری جاسیندا چو فاش می کند: و از آنجا، ما با مارول کار می کنیم تا خودمان را روی آن بگذاریم. گاهی از گیم پلی بازی می آید، گاهی از داستان. ”
جالب اینجاست که مارمولک ها به دو شکل ظاهر می شوند. یک نسخه کوچکتر و یک جانور غول پیکر دایناسور مانند که ویران می کند. اولی “اندازه انسان” است. او همچنین می تواند با پیتر ارتباط برقرار کند. اما نسخه ما از مارمولک از هر نظر لاغرتر، پست تر، بزرگتر و سبزتر است. او لباس ندارد و تمام انسانیت را از دست داده است. بنابراین نمی توانیم با او ارتباط برقرار کنیم. این یک تفاوت واقعاً بزرگ است. ”
توسعه دهندگان زمان زیادی را صرف درست کردن پوست Lizard و تاکید بر درخشش آن کردند. “ما برای تحقیقات خود به پوست مارمولکهای زیادی نگاه کردیم. وقتی صحبت از مارمولکهای واقعی میشود، پوست آنها در واقع بسیار خشک است. اکثر افرادی که به مارمولکهای ما نگاه میکنند، در ابتدا مدام میگفتم: “او به اندازه کافی لزج نیست.” اما من فکر می کنم این نشان دهنده آن است که مردم انتظار دارند مارمولک ها چه شکلی باشند. چو گفت: “پوست مارمولک هم همینطور است، اما در واقع بسیار براق تر از پوست مارمولک واقعی است.”
ما به او سنبله هایی هم دادیم. برای مرجع طراحی، بیایید به مارمولک های واقعی نگاه کنیم که کمی ماقبل تاریخ هستند. برخی از مارمولک ها نرم و زیبا به نظر می رسند. همچنین می خواستم چشم ها شبیه چشم حیوانات باشد.وقتی به گربه ها نگاه می کنم مردمک آنها در شب بزرگتر می شود.من چنین چشم هایی را برای او ایجاد کردیم.وقتی نور به چشم ها برخورد می کند چشم ها کوچکتر به نظر می رسند و چشم ها به نور واکنش نشان می دهند. ما تحقیقات زیادی در مورد چگونگی ایجاد آن در زمان واقعی در PS5 انجام دادیم. من این کار را انجام دادم.
PS5 همچنین باعث میشود ماهیچههای او واقعبینانه به نظر برسند، زیرا Insomniac “حیوانات واقعی و بازیگران واقعی انسان را مشاهده میکند، میبیند که چگونه ماهیچههای آنها تغییر شکل میدهند، و شبیهسازی دویدن است.” به من کمک کرد تا آن را ثبت کنم. من فکر میکنم انجام این کار در این مرحله در توسعه بازیهای ویدیویی فوقالعاده است، اما کمی ظریف است زیرا ممکن است تا زمانی که تمام شبیهسازیهای عضلانی را غیرفعال نکنید، لزوماً متوجه تفاوت نمیشوید. سایر جزئیات چشمگیر شامل استفاده از برنامه ای است که پوست ریخته شده و نحوه تعامل آن با عناصری مانند باد را شبیه سازی می کند.
چو در مورد حرکاتش می گوید: «مارمولک بسیار پایین به سمت زمین حرکت می کند، بنابراین خیلی تهدیدکننده نیست. در کمیک ها، مارمولک ها بیشتر دوپا و قائم هستند و آنها را شبیه انسان می کند. ما باید آن سوزن را نخ می کردیم. او دوپا است، اما به دلیل نیاز به حفظ ظاهر مارمولکی، کمری قوز کرده است. ایده پشت حرکات او حرکت با سرعتی است که سریع اما سنگین به نظر می رسد. تیم انیمیشن برای انتقال این قدرت، قدرت و سرعت شایسته اعتبار زیادی است. ”
مرد عنکبوتی مارول 2 در 20 اکتبر برای PS5 منتشر شد. نقطه رسمی تلویزیونی که مایلز و پیتر در آن با ونوم مبارزه می کنند را اینجا ببینید.
نویسنده: Ravi Sinha