مدیر خلاق Marvel Rivals می‌گوید کسب درآمد فقط زمانی کار می‌کند که بازیکنان در حال تفریح ​​باشند


Marvel Rivals” مدیر خلاق Guangyun Chen اصول ساده مدل تجاری تیراندازی رایگان را بیشتر تقویت کرده است. تفریح ​​حرف اول را می زند، هزینه ها در درجه دوم است.. در یک مصاحبه جدید با FRVR، چن توضیح داد که کار تیم این است که نمایشنامه را به اندازه کافی جذاب کند که خرید به جای اینکه یک تعهد باشد، شبیه ابراز داوطلبانه اشتیاق باشد.

او گفت: “ما واقعاً معتقدیم که داشتن یک سیستم کسب درآمد مشتری پسند بسیار مهم است. اول، سرگرم کردن بازی، و دوم، تشویق بازیکنان به خرج کردن پول بر اساس عشقشان به بازی.” اگر بازیکنان بازی را سرگرم‌کننده و جذاب بدانند، طبیعتاً می‌خواهند روی آن سرمایه‌گذاری کنند. در آن زمان است که شروع به انتخاب لباس‌ها و سایر لوازم جانبی می‌کنند.»

این موضع با چارچوب های منتشر شده قبلی NetEase سازگار است. طبق دفتر خاطرات توسعه درآمد استودیو، لوازم آرایشی تنها محتوای پولی هستند و معمولاً در بسته‌هایی فروخته می‌شوند که شامل لباس‌ها و آیتم‌های ارائه مانند انیمیشن‌های MVP، شکلک‌ها، اسپری‌ها و پلاک‌ها می‌شود. عناصر کلیدی گیم‌پلی مانند قهرمانان، نقشه‌ها و به‌روزرسانی‌های موجودی در خارج از فروشگاه قرار دارند، پیشرفت را پیش می‌برند و رقابت را از صفحه پرداخت دور می‌کنند.

رقیب همچنین با فشار وحشتناک “استفاده از آن یا از دست دادن” که بسیاری از چالش های سرویس زنده را مشخص می کند مقابله می کند. پس از خرید، Luxury Battle Pass تاریخ انقضا ندارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که فصل‌های قدیمی‌تر را از طریق رابط Nexus کاهش دهند، نه اینکه هر هشت هفته یک بار شمارش معکوس کنند.

نتیجه گیری: اثر واقعی فروشگاهی است که به معنای اختیاری بودن است. ما مد و استعداد را برای کسانی که به آن نیاز دارند ارائه می دهیم و از یکپارچگی رقابتی برای دیگران محافظت می کنیم. این یک مقدمه آشنا برای تیراندازان F2P است، به خصوص این روزها. رقیب این تیم تقریباً یک سال پس از راه اندازی هنوز به هسته اصلی خود پایبند است.



نویسنده: Rashid Sayed

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید