ماراتن یک ماسهبازی جنگی را برای بازیکنان ارائه می دهد تا داستان منحصر به فرد خود را تجربه کنند


یکی از بزرگترین کارهایی که بونگی در بانکداری آینده انجام می دهد ماراتن توانایی این امکان را برای بازیکنان فراهم می کند تا داستانهای اضطراری خود را تجربه کنند. با یک ساختار گیم پلی مبتنی بر جلسه که در آن بازیکنان می آیند و به مسابقه می روند ، بانجی می خواهد داستانهایی را که همه در کنار هم تجربه کرده اند برای ایجاد یک داستان حماسی تر می خواهند.

جو زیگلر ، کارگردان بازی ، در گفتگو با GamesRadar ، خاطرنشان کرد: این مهم برای ورود بازیکنان بیشتر به بازی است. شرح ماراتن به عنوان “تجربه بعدی PVP” ، زیگلر در مورد ارائه گیم پلی تیرانداز صالح بازیکنان به همراه یک ماسهبازی رزمی صحبت کرد که به بازیکنان اجازه می دهد داستانهای خود را بگویند.

زیگلر گفت: “من فکر می کنم سقف می تواند از جایی که هست بالا برود.” “و بخشی از آن ، من فکر می کنم ما نسلی از افراد داریم که در تجربه ماسهبازی در حال رشد هستند. [battle royale] بازیکنان ، ما بازیکنانی داریم که هنگام بزرگ شدن ، سایر تیراندازهای ماسهبازی را به عنوان بازی اصلی خود بازی می کنند. و برای آنها ، آنها بسیاری از این داستانها را ایجاد می کنند ، اما داستانهای زیادی که ایجاد می کنند توسط سیستمهایی که آن بازی ها می پذیرند جمع می شوند ، درست است؟ “

به گفته زیگلر ، ماراتن در کنار ارائه ماسه های سرگرم کننده برای مبارزه ، این بازی همچنین دارای لایه های گیم پلی بیشتری است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا داستانهای اضطراری خود را با قله های احساسات و دره ها تجربه کنند و به آنها امکان می دهد مخاطبان را به دست آورند.

“و کاری که ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که اگر ما در لایه بعدی آن را داشته باشیم. چه زمانی ما داستانهای عاطفی ایجاد می کنیم که قله ها و دره ها را به روش های مختلف به دره ها تبدیل می کنیم و بافت های عاطفی ایجاد می کنیم که بر اساس برخی از مواردی که می دانید احساس جدیدی و متفاوت می کند؟”

زیگلر داستانهای جداگانه ای دارد که هر بازیکن می تواند هر زمان که مطابقت داشته باشد تجربه کند. ماراتن این به جنبه مهمی از بازی تبدیل می شود. Ziegler امیدوار است که بازیکنان داستانی را که از مسابقه به مسابقه می رسد ، آن را تجربه کنند.

وی گفت: “برای ما ، وقتی در مورد استخراج صحبت می کنیم ، ما واقعاً در مورد تجربه بقا مبتنی بر جلسه صحبت می کنیم که منجر به داستان پردازی در زنجیره می شود.” “این داستانی که در این جلسه ایجاد کردیم تأثیر دارد. ما آن را غارت کردیم یا آن را از دست می دهیم.

ماراتن در حال حاضر در حال توسعه PC ، PS5 و Xbox Series X/S است. این بازی که قرار است در تاریخ 23 سپتامبر منتشر شود ، همچنین یک آلفا بسته بسته می شود که از 23 آوریل آغاز می شود و تا 4 مه ادامه می یابد. عنوان نیز به صورت رایگان در دسترس نیست. بانجی به عنوان “عنوان حق بیمه” توصیف می شود که “قیمت کامل” نیست. در مصاحبه ای ، زیگلر در مورد تصمیم خود برای دادن صحبت کرد ماراتن به جای انتشار آن به عنوان یک بازی بازی رایگان ، یک برچسب قیمت است.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید