ماراتن به دلیل پتانسیل سمی بازیکن گپ نزدیک ندارد – Bungee


در ضمن ماراتن کارگردان بازی جو زیگلر یک تیرانداز چند نفره PVEVP با تمرکز بر NPC ها و بازیکنانی تحت کنترل AI است که روی بازیکنان بزرگ کار می کنند. مدیر بازی جو زیگلر فاش کرد که چرا بانجی تصمیم گرفت چت مجاورت را به عنوان یکی از ویژگی های ارتباطی خود درج نکند.

Ziegler با PCGamer صحبت می کند و دلیل اصلی پرش از ویژگی ها این است ماراتن این به دلیل سمیت بالقوه در بین بازیکنانی بود که باعث ایجاد شد. در این زمینه ، چت غوغا در بازی به این معنی است که بازیکنان بسته به مکانی که در دنیای بازی قرار دارند ، ممکن است از طریق صدای خود قادر به برقراری ارتباط باشند. این امر امکانات کافی برای داستان پردازی فوری از طریق تعامل بازیکن را فراهم می کند ، اما این اشکال را نیز دارد که بازیکنان نمی توانند رد کنند که چه کسی می توانند یا نمی توانند بشنوند.

“اگر این اتفاق می افتد [proximity chat]، فکر نمی کنم ما مخالف آن تجربه هستیم ، اما منصفانه هستیم. “

“من فکر نمی کنم که کسی هنوز راه حل خوبی برای آن داشته باشد ، زیرا ما به این اطمینان رسیده ایم که بازیکنان نه تنها در حال سوزاندن و انجام کارهای وحشتناک با یکدیگر هستند ، بلکه ایجاد یک فضای امن را نیز ایجاد می کنیم که فکر نمی کنید تا زمان راه حل آماده سرمایه گذاری در Proxchat هستند.”

Extract Shooter به طور خاص تمایل به بهره مندی از چت نزدیک به عنوان یک ویژگی ، به همراه سایر ژانرهای مجاور مانند Battle Royals دارد. با تأکید بر تمیز کردن منابع و ژانرهایی که سعی در زنده ماندن دارند ، چت های نزدیک اغلب یک لایه اضافی از تنش اضافه می کنند و منجر به موقعیت هایی می شوند که به عنوان مثال ، دو بازیکن در حال مذاکره عصبی با یکدیگر هستند.

زیگلر گفت: “من فکر می کنم اینجا جایی است که ما ایستاده ایم.” “اگر این جادو است و به نوعی می توانیم راه حلی را ارائه دهیم ، فکر می کنم ما این کار را کاملاً انجام خواهیم داد. اما در حال حاضر ، آنچه بسیاری از شرکت ها سعی در درک آن دارند یک چالش است.”

در نهایت ، به نظر می رسد که Bungie بازخورد بازیکن را در مورد احتمال اضافه شدن چت غوغا در نظر می گیرد. ماراتن همانطور که خود زیگلر توضیح داد ، بازیکنان سمی بدون شک چیزی هستند که تمایل به بازی اغلب در بازی های رقابتی دارند و به محض این که راه حل این امر به دست آمد ، گپ غوغا ممکن است از خط پایین برود و بازی های بیشتری را ببیند.

در مصاحبه دیگری ، زیگلر همچنین در مورد چگونگی Bungie می خواهد تجربه تیرانداز عصاره را صحبت کند ماراتن بازیکنان همچنین می توانند بدون برخورد با Jank و “Cruft” که بازی های این ژانر شناخته شده است ، وارد جنبه “Survival Storytelling” ژانر شوند.

ماراتن این برای PC ، PS5 و سری Xbox X/S ساخته شده است و در 23 سپتامبر اعلام می شود. در طول آخر هفته ، بونگی رسما فاش کرد که گیم پلی برای عناوین آینده چگونه خواهد بود. در هنگام راه اندازی ، بازیکنان می توانند از طریق سه نقشه بازی کنند و از بین شش دونده مختلف انتخاب کنند.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید