وصله آزمایشی Manor Lords منتشر شد، کمانداران و نرف ترید می‌کنند


Slavic Magic با بیش از 1 میلیون نسخه فروخته شده در Steam و حداکثر تعداد بازیکنان همزمان 173178 جاده عمارت یک پچ جدید برای رفع چندین مشکل دریافت کرده است. این در شعبه آزمایشی در Steam موجود است،[ベータ]تب، اما بازیکنان باید از اطلاعات ذخیره شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. برخی از تغییرات تعادل نیز “هنوز تجربی” هستند و ممکن است مشکلات پایداری داشته باشند.

برخی از تغییرات تعادلی شامل انتخاب افراد به‌جای غذا خوردن به‌طور تصادفی می‌شود و تجار دیگر هنگام ایجاد یک مسیر تجاری در نزدیک‌ترین نقطه تجاری تخم‌ریزی نمی‌کنند. همچنین، دپارتمان توسعه لجستیک تجارت اکنون به جای محدود کردن سقف 25، هزینه های تجارت جدید را 50 درصد کاهش می دهد. آسیب حمله برد War Bow از 4 به 12 افزایش یافته است و فاصله عقب نشینی هوش مصنوعی برای کاهش “فرکانس آرچر” تنظیم شده است. وارد یک حلقه حمله شده و عقب نشینی کنید. ”

برخی از یادداشت‌های پچ را در زیر و جزئیات کامل را اینجا بررسی کنید. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که بسیاری از این موارد ممکن است بیشتر تغییر کنند یا ممکن است منعکس نشوند. جاده عمارت در رایانه شخصی از طریق Steam Early Access موجود است. برای بررسی اینجا را کلیک کنید. من به آن نمره 7 از 10 می دهم.

نسخه 0.7.955> 0.7.960

تغییرات عمده:

  • مالیات سلطنتی اکنون اعمال می شود (یا مالیات سالانه رویال، نام تعیین نمی شود)
    الف) این مالیات سالانه از تمامی بازیکنان (بازیکن اصلی و هوش مصنوعی) اخذ می شود و برای پادشاه ارسال می شود. این به ازای جمعیت محاسبه می‌شود، بنابراین باید تعادلی برای بازیکنانی باشد که با وجود اقتصاد کمتر از حد مطلوب، ثروت زیادی جمع‌آوری کرده‌اند.
    ب) [WIP] در حال حاضر، بازیکنان می توانند بدون هیچ مشکلی پول قرض کنند، اما در آینده بازیکنان مورد علاقه پادشاه قرار می گیرند و در نهایت نیروهای پادشاه به عنوان دشمنان در برابر بازیکنانی که از پرداخت خودداری می کنند ظاهر می شوند.
  • سوئیچ تجارت جهانی/محلی پست تجاری
    الف) اگر بازیکنی بخواهد از یک پست تجاری برای داد و ستد کالا بین مناطق خود استفاده کند، بدون توجه به بازرگانان آزاد، می تواند تجارت در پست تجاری را برای هر نوع محصول به “فقط محلی” تغییر دهد.
    ب) در حال حاضر برای این کار به دو پست تجاری (هر دو منطقه) نیاز دارید.
    ج) معامله گران شاغل ترجیحاً برای شروع معاملات به مکان هایی با بهترین قیمت ها نقل مکان می کنند. این ممکن است شامل مناطق تحت مالکیت سایر اربابان نیز باشد. این می تواند عواقب جالبی در آینده داشته باشد. در این زمان، ما فاصله حمل و نقل را از محاسبات کاهش داده ایم تا پیش بینی اینکه معامله گران به کجا خواهند رفت (به مکان بالاترین قیمت) برای بازیکنان آسان تر است.
    د) من می خواهم مناطق را به عنوان واحدهای اقتصادی مستقل حفظ کنم، بنابراین هنوز به ثروت منطقه ای نیاز دارم تا از پست های تجاری برای مبادله کالا بین مناطق استفاده کنم. به نظر من این شبیه سازی واقعی تر از اقتصاد است.

گیم پلی و تعادل:

  • [Experimental] هنگام مصرف غذا، افراد به جای خوردن غذا به ترتیب خاصی، منابع غذایی تصادفی را انتخاب می کنند.
  • [Experimental] حتی پس از رسیدن یک محصول به 100 درصد رشد، باروری دیگر کاهش نمی‌یابد، و مدیریت خرد برداشت اولیه دیگر استراتژی ارجح نیست. حتی اگر حداکثر عملکرد به دست نیاید، عملکرد می تواند بیش از 100٪ رشد افزایش یابد.
  • [Experimental] هنگام برداشت، محصولات به جای موجودی روستاییان، مستقیماً به موجودی مزرعه اضافه می شوند. این کار برای اطمینان از اینکه زمان برداشت محصول به گلوگاه اصلی در کشاورزی، به ویژه در مزارع بزرگ تبدیل نمی شود، انجام شد. [Side note: moving harvest season to August is also possible in a future patch if needed]
  • [Experimental] هر زمان که دسته جدیدی از منابع برای حمل و نقل در دسترس قرار گرفت، شخم زدن گاو را بر بازگشت منابع به انبارها و انبارها اولویت دهید تا رفت و آمد در مزارع شخم زده توسط گاو کاهش یابد.
  • آلونک های تیلر اکنون دارای دو جایگاه کارگر دام هستند
  • نرخ ادعای قلمرو بارون ها را کاهش داد، به گونه ای که تنظیمات بازی را بهتر منعکس کند
  • ارتقاء اردوگاه کارگری برای مناطق استعماری حذف شد.یک بار که به درستی اجرا شود دوباره اضافه خواهد شد
  • شهرک های مسکونی تولید کننده مواد غذایی دیگر قبل از عرضه به بازار، آن را ذخیره نمی کنند
  • فضای ذخیره سیاهه سوراخ اره را به 5 افزایش داد
  • [Experimental] هنگام ایجاد یک مسیر تجاری، همه بازرگانان دیگر در نزدیکترین نقطه تجاری تخم ریزی نمی کنند. در عوض، بازی بازرگانان را برای چرخش بین پست‌های تجاری مختلف پراکنده می‌کند و ساخت پست‌های تجاری در لبه‌های مناطق را کمتر بهینه می‌کند.
  • دامنه حمله Warbow از 4 به 12 افزایش یافت
  • [Experimental] بخش توسعه “تدارکات تجاری” هزینه مسیرهای تجاری جدید را به جای تعیین 25 مسیر، 50 درصد کاهش می دهد.
  • [Experimental] هزینه باز کردن یک مسیر تجاری جدید اکنون با باز شدن هر مسیر تجاری به طور تصاعدی افزایش می یابد
  • [Experimental] هزینه پایه برای باز کردن یک مسیر تجاری از 12 به 20 افزایش یافته است (این قبل از ضریب ارزش خوب است)
  • [Experimental] حتی اگر بازار بیش از حد عرضه شود، بازیکنان می توانند کالاها را با قیمت های بسیار پایین تری صادر کنند.
  • [Experimental] ضریب قیمت برای محصول مازاد عرضه اکنون 0.75 برابر برای مازاد عرضه و 0.5 برابر برای مازاد عرضه بود.
  • [Experimental] از آنجایی که داشتن مسیرهای تجاری گران قیمت جریمه می‌شد، سرعت عرضه بیش از حد بازار دیگر به ارزش کالا بستگی نداشت. نرخ مازاد عرضه برای همه انواع برتر اکنون برابر است.
  • [Experimental] وزارت توسعه تجارت بهتر به جای حذف کامل عوارض واردات خارجی را تا 50 درصد کاهش خواهد داد
  • [Experimental] کاهش 75 درصدی مصرف آلو (تقریباً 1/3 برای هر خانواده در ماه)
  • [Experimental] پست‌های تجاری و کلیساها اغلب در شیب‌های بسیار شیب‌دار بسیار ناهموار به نظر می‌رسند، بنابراین محدودیت‌های شیب را برای قرار دادن ساختمان‌ها سخت‌تر کردیم.
  • هنگامی که جسد در نزدیکی است، سربازان دیگر عنصر تأیید “جسد دفن نشده” را فعال نمی کنند
  • [Experimental] ارسال پست‌ها اکنون دوباره رایگان است و شانس بازیکنان بدون گاو، بدون پست‌ها یا عدم امکان سفارش گاو را کاهش می‌دهد.

تغییرات جزئی:

  • سیستم «ذهن‌آگاهی» توسعه‌یافته برای گاوها برای معامله‌گران آزاد نیز اعمال می‌شود. این سیستم برای کاهش ازدحام و ترافیک استفاده می شود.
  • مکان‌های تجاری را خارج از نقشه جابجا کرد تا اطمینان حاصل شود که همه واگن‌های تجاری هنوز مقداری فضا دارند، حتی اگر بازیکنان آنها را در لبه نقشه قرار دهند.
  • اگر یک پست تجاری مسدود شود، معامله گران می توانند بدون ورود به کلبه در محدوده های عمومی ساختمان معامله کنند.
  • [Experimental] AA پیش فرض DX11 را به TAA تغییر داد
  • هنگامی که نیروهای استخدام شده مخفیانه هنگام مونتاژ به خانه منتقل می شوند تا اطمینان حاصل شود که برخوردها پس از انتقال از راه دور به درستی محاسبه می شوند، تماس به روز رسانی فضایی اضافه شد.
  • چکی را علیه روستاییان تنبل اضافه کرد تا از آویزان شدن در اطراف قبرستان ها برای گفتگوهای تصادفی اجتناب کنند زیرا عجیب به نظر می رسد
  • هنگام تنظیم حالت دنبال کردن، مقدار «نزدیک به دوربین» را به‌روزرسانی کرد تا بازی انیمیشن‌ها و جلوه‌های صوتی را با تصور اینکه شخصیت هنوز از دوربین دور است، بهینه نمی‌کند.
  • خنثی کردن خسارت آتش سوزی برای افرادی که سطل آب دارند و فعالانه در حال مبارزه با آتش هستند + میزان خسارت آتش سوزی را کاهش می دهد.
  • هنگامی که تمام اسلات تجسم منابع “پر” شدند، روستاییان به جای اولین شکاف پیدا شده به یک شکاف تصادفی منتقل می شوند. این امر ازدحام ترافیک را در قبرستان های کلیسا کاهش می دهد، برای مثال، اگر همه قبرها از قبل “پر” باشند.
  • روستاییان در آتش اکنون اقدامات ضد گرفتگی را نادیده می گیرند (در انتظار نوبت خود در نقاط کشف گذرگاه باریک)
  • یک عنصر رابط کاربری “دوره عزاداری باقیمانده” را به پانل مسکن اضافه کرد تا نشان دهد چند روز سوگواری باقی مانده است تا خانواده ها بتوانند دوباره در محوطه ورودی جمع شوند.
  • نماد عزاداری به شناورهای ساختمان اضافه شد
  • ما تأیید کرده ایم که دوره عزاداری به درستی برای ذخیره داده ها اضافه شده است.
  • پس از ادامه بازی پس از پیروزی، دوربین به جای شناور شدن در لبه نقشه باید به منطقه اصلی بازیکن بازگردد.
  • [Experimental] غیرفعال کردن قابلیت ذخیره سریع سینمایی در بازی over/win
  • قابلیت ذخیره دستی بازی پس از باخت را غیرفعال کرد و یک راهنمای ابزار اضافه کرد که توضیح می دهد چرا ذخیره ها غیرفعال هستند
  • غیرفعال کردن ذخیره سریع و ذخیره خودکار در صورت از دست دادن بازی
  • هنگامی که گاوها کنده ها را جمع آوری می کنند، اولویت آنها این است که بلافاصله آنها را قبل از بردن آنها به کمپ چوب بری به کارگاه چوب بری ببرند، مگر اینکه توسط یک ذخیره ساز ساختمانی ممنوع شده باشد.
  • بهبود کارایی و بهینه سازی لجستیک بازار
  • تنظیم فاصله عقب نشینی هوش مصنوعی برای کاهش تعداد دفعات حضور کمانداران در یک حلقه حمله- عقب نشینی.
  • تصاویر کوچک ساختمان پست تجاری گم شده اضافه شد
  • مسیریابی به روز شده برای واحدهای فرعی در شهر
  • ما سیستم قدیمی تخریب پذیر UE4 را با سیستم جدید آشغال مبتنی بر آشوب دوستانه UE5 جایگزین کردیم. در حال حاضر فقط برای خرد کردن کنده های چوب بری هیزم استفاده می شود.
  • ترفندهای بیشتر برای انتخاب صحیح AA/upscaler پیش فرض درست در اولین بوت برای یک GPU معین (مثلاً RTX به طور پیش فرض DLSS است)
  • ضریب افزایش نرخ مالیات پادشاه به تنظیمات تنظیمات بازی اضافه شد
  • ذخیره‌های قدیمی‌تر (بیلدهای 0.7.9540.7.956 و بالاتر) به دلیل عدم تطابق در مقادیر موجودی عرضه در بازار جهانی، عرضه بازار آنها در بارگذاری مجدد بازنشانی می‌شود.
  • [Experimental] با توجه به تغییراتی که در نحوه مصرف غذا ایجاد شده است، ممکن است هنگام انتخاب ساختمان هنگام مصرف مواد غذایی از فهرست، پنجره بازشو “Food Consumed” دیگر ظاهر نشود.
  • [Experimental] گله گوسفندان را کمی به هم نزدیکتر کرد تا بیشتر شبیه گله شود
  • محدودیت های شیب تند دیگر هنگام قرار دادن نقاط رالی اعمال نمی شود
  • بازیکنان اکنون می توانند شبه نظامیان را در مزارع و مراتع جمع آوری کنند
  • پست های بازرگانی اکنون محدوده قیمت کالاهای وارداتی را در صورتی که برای خرید از مناطق دیگر و منابع تجارت خارجی در دسترس باشند، نمایش می دهند.
  • افزایش شعاع برخورد برای گوسفند و بره
  • برای جلوگیری از گرفتگی کامل بازار به دلیل افزایش دفعات عرضه در بازار، تعداد کارگرانی را که به طور همزمان یک غرفه بازار واحد را عرضه می کنند به 2 نفر محدود کرده ایم.
  • عملکرد عرضه بازار را بیشتر بهینه کنید و عملکرد شهر بازی اواخر را روانتر کنید
  • عملکرد را برای جستجوی دوستان برای انجام کارهای بیکار (مکالمات و غیره) با آنها بهینه کرد.
  • انیمیشن باز کردن درب را بهینه کرد
  • دقت بهبود یافته هنگام تعیین اینکه آیا شخصیتی در داخل ساختمانی در آتش است و آسیب می بیند یا خیر.
  • نمادهای ارز را در پانل شرکت مزدور یکپارچه کنید تا مشخص شود که آنها با خزانه داری به جای ثروت منطقه ای پرداخت می شوند.
  • پس از وقوع آتش‌سوزی و بی‌خانمان شدن افراد، تماس‌های اسکان اضافه می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد به سرعت در سایر فضاهای باز موجود دوباره اسکان داده شوند.
  • از آنجایی که اکثر خانواده ها چندین عضو خانواده دارند، ما دکمه های کار/تخصیص مجدد را در لیست خانواده به جای افقی به صورت عمودی مرتب کرده ایم.
  • فونت های قدیمی مورد استفاده در ویجت ورود خانواده رفع شد

رفع خرابی:

  • رفع خرابی هنگام واردات، صادرات، واردات یک سری دام به دلیل اینکه “خانه” در حین صادرات به درستی ترخیص نشد و همان حیوان دوباره وارد شد.
  • تصحیح یک تصادف نادر در هنگام تخم ریزی یک چرخ دستی، احتمالاً اگر بخشی از پست تجاری در لبه نقشه ساخته شده باشد.
  • رفع خرابی هنگام راه اندازی هنگامی که OpenXr SDK نصب شده است



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید