Lost Records: توسعه دهندگان Bloom and Rage به دنبال سیستم گفتگوی “کمی تعاملی تر” هستند.


DON'T NOD با عناوین ماجراجویی سنگین روایی با سیستم های گفتگوی گسترده که انتخاب های شما می تواند بر پیشرفت داستان تأثیر بگذارد غریبه نیست.در همین حال رکوردهای گمشده: بلوم و خشم شما در دو خط زمانی بازی می کنید، تابستان 1995 و تابستان 2022، و تصمیمات اتخاذ شده را می بینید که بر هر کدام تأثیر می گذارد. سر نزن تیم توسعه مونترال رویکرد کمی متفاوت به سیستم گفتگو دارد.

مدیر خلاق استودیو، میشل کخ، به مجله CG گفت: «دیالوگ در چنین بازی‌هایی بسیار مهم است، بنابراین ما سعی می‌کنیم از آنچه قبلاً با سیستم‌های دیالوگ انجام داده‌ایم درس بگیریم.

“شما برای شخصیت خود صحبت می کنید، انتخاب می کنید، با شخصیت های دیگر صحبت می کنید، گوش می دهید و به این فکر می کنید که قرار است چه کاری انجام دهیم.” رکوردهای گمشده: بلوم و خشم ایده این است که سیستم گفت و گو را کمی تعاملی تر و طبیعی تر کنید، به طوری که احساس فوریت بیشتری در مورد اینکه چه زمانی صحبت کنید و چه زمانی صحبت نکنید، و چگونه از آنچه در اطرافتان است برای وارد کردن موضوعات جدید صحبت کنید. برای بحث. ”

ممکن است شبیه به بازی ماجراجویی Oxenfree استودیوی Night School باشد. بازیکنان می توانند به روش های مختلف (یا اصلاً) پاسخ دهند در حالی که سایر شخصیت ها به طور طبیعی واکنش نشان می دهند. “ما می خواهیم شما احساس کنید که عضوی از یک گروه دوستان هستید و بتوانید فضاهای جدیدی را در این گروه با نحوه برقراری ارتباط با دیگران پیدا کنید. اما غیر از این، ما هنوز همان DNA را داریم. رکوردهای گمشده: بلوم و خشم این یک بازی ماجراجویی روایی خواهد بود که نیاز به کار زیاد، ساختن جهان، حرکت در محیط، یافتن سرنخ ها و بررسی داستان سرایی محیط دارد، درست مانند بازی های قبلی.

“کاوش در محیط، تعامل با شخصیت ها، استفاده از برخی از ابزارهای تعاملی که ما به بازیکن برای بازسازی داستان ارائه می دهیم، و البته بازی با تمام شاخه ها، امیدوارم تا پایان تابستان 1995. ارزش تکرار زیادی در سال 2022 وجود دارد. ، جایی که می توانید داستان را در پایان بازپخش کنید تا انتخاب های متفاوتی داشته باشید و تصمیمات متفاوتی بگیرید، چه در زمان حال و چه در زمانی که نتیجه داستان را در پایان شب ملاقات تغییر می دهد.

هنگامی که از کوچ در مورد ارزش پخش و اینکه آیا چندین پایان وجود دارد سؤال شد، تمایلی نداشت و نمی توانست در مورد تعداد پایان یا شاخه ها اظهار نظر کند. اما او می گوید: این هنوز داستان سوان است، اما این نسخه شما از داستان سوان است و امیدوارم در این بازی، حتی بیشتر از سایر بازی‌ها، تصمیم بگیرید که سوان و داستان گروه را کجا می‌خواهید انجام دهید گرفتن، هم گذشته و هم حال؟ بنابراین، در حالی که فکر می‌کنم ارزش پخش مجدد مهم است، با این که تصمیم بگیرم فقط یک بار بازی کنم خوب نیستم.

“نکته مهم این است که نسخه بازی ای که بازی کردید برای رفتار شما با دخترهای دیگر مناسب است، چه نوع روابطی می خواهید داشته باشید و آیا می خواهید دوباره این کار را انجام دهید البته، عالی است. ما می توانیم تجربه کنیم. شاخه های مختلف، پایان های مختلف، چه در گذشته و چه در حال، و سرنوشت گروه در سال 1995 و 2022 چگونه خواهد بود.

Koch احساس می کند که این مهمتر از “ارزش پخش مجدد برای پخش مجدد بازی” است. این در مورد اطمینان از این است که وقتی یک بازی را انجام می دهید، احساس می کنید که بازی به اقدامات شما به شیوه ای معنادار پاسخ می دهد. این مهم است که حتی در اولین بازی احساس کنید کامل است، برای اینکه احساس کنید نسخه خود را از داستان و شخصیت هایی دارید که از آنها لذت می بردید – آنها را دوست داشتید، و همه چیزهایی را که ماسو درست کردید. ”

رکوردهای گمشده: بلوم و خشم در اواخر سال 2024 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می شود. آخرین تریلر را اینجا ببینید. سوان، یکی از چهار شخصیت اصلی، با استفاده از دوربین فیلمبرداری دیده می شود. Koch به جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد آن نپرداخت، اما اذعان کرد که این نقش “بزرگ” ایفا می کند و برای حل پازل و داستان سرایی استفاده می شود.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید