Hexworks به انتشار بهروزرسانیها برای بازی RPG اکشن Soulslike ادامه میدهد اربابان پاییز، آخرین بهبودهای عملکرد را ارائه می دهد. هدف اصلی آن آزاد کردن VRAM و ارائه “هدات اضافی” به GPUهایی است که “در حد توانایی خود کار می کنند.”
اینها شامل تنظیم اندازه و مواد بافتهای Soulflay برای آسانتر کردن پردازش آنها برای GPU، کار مجدد عناصر UI، و تنها بارگذاری تصاویر لنگر هنگام تعامل با Vestiges است. برخی از بافتها نیز اصلاح شدهاند، مصرف VRAM به میزان 10 مگابایت کاهش یافته است و حافظه اختصاص داده شده به تعاملات محیطی کاهش یافته است تا تقریباً 16 مگابایت اضافی آزاد شود.
البته، این بهروزرسانی همچنین شامل اصلاحاتی برای خرابیهایی است که ممکن است هنگام تعامل با «عناصر خاص درون بازی» رخ دهد، از مواردی که ممکن است هنگام مکالمه NPCها تحت شرایط خاص رخ دهد. همچنین شامل. همچنین تنظیماتی در New Game Plus انجام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً یادداشتهای بهروزرسانی کامل را در زیر ببینید.
اربابان پاییز موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. در جدول فروش فیزیکی بریتانیا در رتبه 4 قرار گرفت. بررسی ما و نکات و ترفندهای مختلف را در اینجا بررسی کنید.
پچ نسخه 1.1.203
ثبات
- مشکلی را که ممکن است در هنگام صحبت کردن NPCها در شرایط بسیار خاص رخ دهد، برطرف کرد.
- تصحیح یک تصادف نادر که ممکن است زمانی رخ دهد که دشمنان بازیکن را در حین استفاده از برخی تواناییها هدف قرار میدهند.
- خرابی نادری را که ممکن است هنگام تعامل با برخی از عناصر درون بازی رخ دهد، برطرف کرد.
- تصحیح تصادفی که ممکن است با برخی از ذرات نیاگارا رخ دهد و ردی از خود به جای بگذارد.
- خرابی را که میتوانست هنگام تمام شدن مهمات و تلاش برای انجام عملی که مهمات مصرف میکند رخ دهد، برطرف کرد.
- خرابی نادر مربوط به تخم ریزی بازیکنان در چند نفره توسط میزبان زمانی که کلاینت هنوز کاملاً آماده نیست برطرف شد.
- یک تصادف نادر را که ممکن است هنگام احیای لنگر رخ دهد، برطرف کرد.
- رفع خرابی هنگام حمله توسط بازیکنی که اتفاقاً در فریم درست قطع شد.
- برای ارائه گزینه های قابل تنظیم بیشتر به GeForce Experience، دو پارامتر را از حافظه محلی به ذخیره سازی تنظیمات منتقل کرده ایم.
کارایی
- اندازه و متریال بافتهای Soulflay را تنظیم کرد تا پردازش آنها را برای GPU در شرایط VRM آسانتر کند.
- برای آزاد کردن حافظه، برخی از عناصر رابط کاربری را دوباره کار کرد.
- تخصیص حافظه برای تعاملات محیطی کاهش یافته است و تقریباً 16 مگابایت حافظه آزاد می شود.
- تصاویر لنگر اکنون فقط هنگام تعامل با ردیابی بارگذاری می شوند.
- چندین بافت مورد استفاده در طول بازی را اصلاح کرد و مصرف VRAM را تقریباً 10 مگابایت کاهش داد.
رئیس
- انگل کریمسون لکتر دیگر واکنش های شدیدی را در بازیکنان ایجاد نمی کند.
NPC
- اسپارکی خطوط اضافی دریافت کرد.
برای حفظ تعادل
- تنظیمات تراز برای باس ها و مناطق در NG+، به ویژه نزدیک به مراحل پایانی NG+ انجام شده است. احساس می کردم بیش از حد مشتاق هستم و منحنی جلوی من خیلی تند است.
- آقای مورف تصمیم گرفته است که قیمت دانه های موجود در فروشگاه را از 2500 Vitality به 1200 Vitality کاهش دهد.
گیم پلی
- اصلاح رفتار پخشکننده در هنگام تعامل با NPCها و صفحههای فروشنده که میتواند باعث جهتگیری عجیب شود.
- فعل و انفعالات ردیابی را ثابت کرد تا بتوانید دوربین را در حین تعامل با ردیابی ها حرکت دهید.
برخورد
- یک برآمدگی برخورد کوچک را که در آن هوش مصنوعی در نزدیکی Agatha’s Trace گیر کرده بود، برطرف کرد.
- رفع مشکل شبکه ناوبری Umbral که ساکنین Umbral را در بخش Pilgrim’s Perch East ایجاد کرده است. تعقیب بازیکنان را متوقف کنید
- یک مشکل کوچک زمین در پل Skyrest برطرف شد.
VFX
- حمله Umbral Nail از Secret Boss برای کارت های AMD بهینه شده است.
- زاویه FX بنرهایی که می توانند بیش از حد بچرخند را تنظیم کرد.
- هر دو Poison و Umbral Mists برای بهتر جلوه دادن و رفع مشکلات پیکسلی مشاهده شده در برخی از جریانها بازسازی شدهاند.
- طلسم باراژ پژواک بهینه شده.
- اکنون Step VFX به جای اینکه خارج از صفحه ثابت شود، به روشی محاسبه شده ناپدید می شود.
- ذرات حمله پرش Lightreaper را بهبود بخشید تا آنها را حتی تماشایی تر کند.
- رفع مشکل پوست شمشیر برای شخصیت های بسیار مهم.
- کراس کمانها اکنون یک پیکان قابل مشاهده و پایدار برای دید و جهت بهتر دارند.
UI
- از آنجایی که بازیکنان معمولاً از کلمات 4-6 حرفی استفاده می کنند، ما حداکثر طول رمز عبور را برای جلسات آنلاین به 8 کاراکتر تغییر داده ایم.
- صدا به صفحه نمایش اضافه شد.
- هنگامی که مجهز به مهمات یا جادو است که نمی توان از آنها استفاده کرد، اکنون یک دکمه (X) نیز در ویجت نمایش داده می شود.
- رفع اشکالی که در آن هنگام باز شدن پنجره نام کاراکتر، در صورتی که (A) یا (B) هرزنامه میفرستید، پنجره بازشو نام کاراکتر با گیم پد بسته نمیشود.
- «نمایش (A) برای پرش به هر دکمهای» در سینماتیک بازگردانده شد زیرا در برخی دستگاهها به خوبی کار نمیکرد.
حالت عکس سه بعدی
- مشکلی را برطرف کرد که در آن دوربین صحنه های سه بعدی ذخیره شده در حالت عکس سه بعدی ممکن بود در موقعیت اشتباهی قرار داشته باشد، و برای جلوگیری از این امر یک Failsafe اضافه کرد.
- رفع اشکالی که در آن حالت های در (باز/بسته) و برخی از قابلیت های تعاملی دیگر در عکس های سه بعدی ذخیره نشده بودند.
نویسنده: Ravi Sinha