سازنده Last of Us می‌گوید: «بازی‌های خطی ساختن آسان است


اغراق نیست اگر بگوییم ساخت بازی هرگز آسان نیست. صرف نظر از نوع بازی ما، صرف نظر از دامنه آن، چه تک نفره یا چند نفره، مونتاژ یک بازی فرآیند پیچیده ای است که نیاز به زمان، سرمایه گذاری و تکرار زیادی دارد. اما آیا ایجاد برخی از بازی ها آسان تر از سایرین است؟

صداهای پیشرو در صنعت مطمئناً به این اعتقاد دارند.بروس استراولی، یکی از خالقانآخرین نفر از ماهمکار کارگردانUncharted 4: A Thief’s End،من اخیراً این نظر را در توییتر در بیانیه ای بسیار کوتاه به اشتراک گذاشتم. او می نویسد: «بازی های خطی ساختن آسان است. “اونجا هست. گفتم.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، او با اظهاراتش بحث‌برانگیز بود، اما استرالی به عنوان یک کهنه‌کار صنعت بدون کم‌تجربه در کار با انواع بازی‌ها، می‌گوید که دارد صحبت می‌کند، منطقی است که بازی‌های خطی، که معمولاً به محتوا یا محتوای زیادی نیاز ندارند. پیچیدگی سیستم به عنوان بازی های غیر خطی، پیچیدگی کمتری دارند.

البته این به این معنی نیست که آنها هستندآساناما به راحتی می توان فهمید که چرا استرالی می گوید: “حتماً همینطور است.”آسان ترساختن





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید