در ابتدا، یاکوزا این سریال بر روایت داستانهایی درباره سازمانهای جنایتکار ژاپنی تمرکز دارد و در حالی که برای مدت طولانی نیروی محرکه اصلی سریال باقی مانده بود، در سالهای اخیر دوباره اختراع شده است. Ryu ga Gotoku 7 محل روشنایی و تاریکی تمرکز به داستانهایی معطوف شد که صحنههای شخصیتر زندگی روزمره را به تصویر میکشیدند که بر قهرمانهای میانسال متمرکز بود. این یک کار جانشین است مثل اژدها: ثروت بی نهایت، دو برابر شد. و به نظر می رسد که در این مسیر به حرکت خود ادامه خواهد داد.
این به گفته کارگردان سریال، ریوسوکه هوری و طراح اصلی هیروتاکا چیبا است که در مصاحبه اخیر با اتوماتون گفته اند: مثل اژدها این سریال، همانطور که در حال حاضر شناخته شده است، قصد دارد به روایت داستان هایی با محوریت “موارد میانسالی” ادامه دهد.
آنها میگویند: «ما خودمان مردان میانسال هستیم، بنابراین فکر میکنم احتمالاً این نوع مخاطبی است که هدف ماست.
هوری گفت این عنصر همان چیزی است که به سریال هویت منحصر به فرد می دهد. «این دقیقاً همین است مثل اژدها نقطه فروش Ryu ga Gotoku 7 محل روشنایی و تاریکیبا سه مرد میانسال بیکار شروع می شود که می گویند: “بیا برویم به Hello Work.” فضا با گروه قهرمانان جوانی که از کمردرد شکایت دارند، متفاوت است. با این حال، این “انسانیت” که من به دلیل سنم احساس می کنم همان چیزی است که به این بازی اصالت می دهد.
آقای چیبا همچنین به یک گفتگوی درون بازی اشاره کرد که در آن یک شخصیت به این فکر می کند که آیا آبجو بنوشد، زیرا او نگران سطح اسید اوریک خود است.
او میگوید: «به عنوان مثال، یک مکالمه وجود دارد که در آن آداچی نگران سطح اسید اوریک خود است و در مورد اینکه آیا باید آبجو بنوشد یا نه، مبارزه میکند. “هویت من جوانی نیست، بلکه گفتگوی پر جنب و جوش یک مرد میانسال است.”
آقای حریعی در ادامه گفت: مثل اژدها در حالی که این سری مطمئناً شاهد هجوم طرفداران و جمعیتشناسی جدید است، استودیو Ryu Ga Gotoku قصد تغییر روش ساخت بازیها را ندارد.
او گفت: “تعداد هواداران جدید، از جمله زنان، به طور قابل توجهی افزایش یافته است، که من را واقعا خوشحال و سپاسگزار می کند.” “با این حال، من به تغییر عمدی موضوع فکر نمی کنم تا خواسته های طرفداران جدید را برآورده کنم. اگر این کار را می کردم، نمی توانستم در مورد موضوعاتی مانند سطح اسید اوریک صحبت کنم…” [laughs]”
به طور مشابه، Horii گفت که اگرچه این سریال در سالهای اخیر مخاطبان قابل توجهی در خارج از کشور به دست آورده است، اما تأثیری بر نحوه عملکرد استودیو RGG در روند خلاقیت خود نداشته است.
هوری توضیح می دهد: «سیاست ما به عنوان یک خالق تغییر نکرده است. اگرچه ما از بازخورد طرفداران خارج از کشور و بازیکنان جوان جدید بسیار سپاسگزاریم، سیاست ما یکسان است: ساخت بازیها بر اساس ایدههای شخصیمان درباره چیزهایی که سرگرمکننده است.»
استودیو Ryu ga Gotoku قرار است بازی بعدی خود را در نمایشگاه بازی توکیو اواخر این ماه معرفی کند، بنابراین منتظر به روز رسانی برنامه های بعدی توسعه دهنده باشید.
نویسنده: Shubhankar Parijat