سری Like a Dragon به استفاده از موتور Dragon ادامه خواهد داد


از مثل اژدها سری (قبلا یاکوزا) تا زمانی که همه به یاد دارند بر روی موتور داخلی استودیو Yakuza توسعه‌دهنده ساخته شده است و Dragon Engine از زمان معرفی آن در . ریو گا گوتوکو 6 شعر زندگی.سال گذشته Ryu ga Gotoku Restoration! اگرچه با ساخته شدن بر روی Unreal Engine 4، قراردادهای سری را نقض می کند، به نظر نمی رسد که به هیچ وجه به آینده سری اشاره ای داشته باشد.

یوتاکا ایتا، مدیر فنی استودیو ریو گا گوتوکو در مصاحبه اخیر با رسانه ژاپنی تایپ به موضوع فوق اشاره کرد و گفت: مثل اژدها در حالت ایده‌آل، بازی‌ها باید همیشه بر روی Dragon Engine (یا برخی ابزارهای داخلی دیگر) باشند، زیرا استفاده از آن آسان است و این واقعیت که مجموعه ابزار به طور خاص برای نیازهای سری طراحی شده است.

“به منظور توسعه مثل اژدهاآقای ایتا گفت: «موتور دراگون چیزی است که ما هرگز نباید از دست بدهیم، و ما در آینده به توسعه موتورهای خود ادامه خواهیم داد. “ Dragon Engine منابع توسعه خود را بر روی ویژگی های لازم متمرکز می کند. مثل اژدها، و مهمتر از همه، مزیت بزرگ این است که ویژگی های جدید را می توان به سرعت اضافه کرد. اگر از موتور همه منظوره استفاده می کنید، اگر به پشتیبانی ایمیل بزنید، در عرض 3 روز پاسخ دریافت خواهید کرد، اما اگر از برنامه نویس کنار خود بپرسید، کمتر از 5 ثانیه طول می کشد. به نظر من این تفاوت مهم است.

“با این حال، فکر خوبی نیست که “موتور بازی ما بهترین است!” به ویژه، من فکر می کنم که ما برنامه نویسان باید همیشه احساس بحران داشته باشیم، “موتور بازی ما بهتر از موتور بازی ما است.” ما باید سخت تر کار کنیم.» ماسو. ”

پس چرا استودیو Ryu Ga Gotoku اخیراً شروع به کار در موتورهای شخص ثالث خارجی مانند Unreal Engine و Unity کرده است؟ Ryu ga Gotoku Restoration! سال گذشته؟ به گفته ایتا، این به این دلیل بود که استودیو می خواست به جای تکیه بیش از حد به یک موتور، با موتورهای متعدد آشنا شود و اینکه چگونه موتور دراگون نیز می تواند بهبود یابد.

ایتا توضیح داد: «ما این انتخاب را انجام دادیم زیرا باید با تغییرات در صنعت بازی سازگار شویم. “شاید در آینده یک موتور بازی همه منظوره واقعا خوب وجود داشته باشد که توسط شرکت های بازی سازی در سراسر جهان استفاده شود.

“اگر استودیو Ryu ga Gotoku در آن زمان فقط می توانست از موتور Dragon استفاده کند، ممکن بود دیگر نتوانیم در این دنیا رقابت کنیم. ما نمی دانیم صنعت بازی و محیط توسعه در آینده به چه سمت و سویی خواهد رفت. در آموزش کارمندان جدید استودیو Ryu ga Gotoku، نحوه ساخت بازی با استفاده از سه موتور Dragon Engine، Unreal Engine و Unity را یاد خواهید گرفت.

“شناخت دو موتور دیگر به ما این امکان را می دهد که موتور Dragon را بهتر کنیم و با تغییر جهت صنعت بازی مرتبط بمانیم. آموزش سه زبانه همین است.”

به عنوان مثال، ایتا توضیح داد که Unreal Engine به بهبود تصاویر و نور اجازه می دهد. Ryu ga Gotoku Restoration! این استودیو برای پیاده‌سازی پیشرفت‌های مشابه موتور Dragon الهام گرفت. مثل اژدها: ثروت بی نهایت.

او می‌گوید: «ما در حال دیدن چیزهایی هستیم که از دست داده‌ایم. “یکی از آنها بیان نور است. زیرا ما از Unreal Engine استفاده می کنیم. Ryu ga Gotoku Restoration! ما توانستیم درخشندگی و عمق میدان را در یک محیط روشن در روز به زیبایی بیان کنیم.

“از سوی دیگر، مثل اژدها: ثروت بی نهایت با استفاده از Dragon Engine توسعه داده شد، اما ما درخواستی برای ترکیب عباراتی که با Dragon Engine امکان پذیر بود دریافت کردیم. ترمیم! به درون ثروت بی نهایت، ما ویژگی های نورپردازی جدیدی را به Dragon Engine اضافه کرده ایم. ”



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید