لارین استودیو در حال کار بر روی دو پروژه بر اساس IP خود است


دروازه بالدر 3 این بزرگترین داستان موفقیت Larian Studios تا به امروز بود، که تحسین جهانی را دریافت کرد و فروش قابل توجهی داشت، اما قدم بعدی توسعه دهنده این بود که در قلمروی ناشناخته سرمایه گذاری کنیم. بنیانگذار لاریان دروازه بالدر 3 کارگردان Swen Wincke ماه گذشته فاش کرد که پروژه بعدی استودیو هیچ ارتباطی با فیلم نخواهد داشت. سیاه چال ها و اژدها IP، و تیم در حال حاضر در حال ارائه اطلاعات بیشتر در مورد مسیر بعدی هستند.

یک پست استیم به جزئیات محتوای آینده می پردازد دروازه بالدر 3 – از جمله ابزارهای مودینگ، پایان های شیطانی جدید و موارد دیگر – Larian همچنین به آینده خود اشاره کرد و فاش کرد که در حال حاضر روی دو بازی جدید کار می کند، هر دو بر اساس IP خود.

“این فرصت برای توسعه یک بازی که در صحنه جهانی اتفاق می افتد، یک تجربه عالی است. سیاه چال ها و اژدها لاریان نوشت: فضا برای همه ما رویایی است که به حقیقت پیوسته است. با این حال، همانطور که سوئن اخیراً تأیید کرده است، ما هیچ قصدی برای معرفی محتوای روایی جدید جدید به این داستان نداریم.» دروازه بالدر 3 یا شخصیت ها و همراهان اصلی آن، و نه بر آن بسط و توسعه داده خواهد شد. دروازه بالدر 4.

به عنوان یک استودیوی مستقل از سال 1996، ما برای آزادی خلاقیت خود ارزش قائلیم. پروژه‌ها را انجام می‌دهند و نمی‌توانم بیشتر از این هیجان‌زده باشم که در آینده چه خواهد شد.”

لاریان پس از تکرار اینکه مدتی طول می کشد تا جزئیات خاصی در مورد این پروژه های جدید بشنویم، ادامه داد که پروژه های آینده نیز حول محور گیم پلی همه جانبه و مبتنی بر انتخاب خواهد بود که بازی های قبلی به آن شناخته شده بودند ساخته شده.

توسعه‌دهنده نوشت: “هنوز روزهای اولیه است. بعداً در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.” «اما حتی زمانی که ما روی این بازی‌های جدید تمرکز می‌کنیم، حساسیت‌هایی که شما به آن‌ها وارد می‌کنید دروازه بالدر 3 او اینجا در قلعه لاریان زنده و سالم است. ما از همان آتشی که در شکم شما وجود دارد، سوختیم، و آن آتش ما را به ایجاد تجربه‌های غوطه‌وری برمی‌انگیزد که بر اساس انتخاب‌های شما شکل گرفته و از این ماجراجویی بعدی الهام گرفته شده است.

بنیانگذار Swen Vincke با این موضوع موافقت کرد و گفت که بر اساس “داستان، برنامه های بصری و گیم پلی” استودیو، پروژه فعلی “بهترین ما خواهد بود.”

وینکه گفت: «نمی‌دانم موفقیت‌آمیز خواهد بود یا نه، اما فکر می‌کنم با توجه به داستان، جلوه‌های بصری و برنامه‌های گیم‌پلی، کاری که اکنون روی آن کار می‌کنیم، بهترین کار ما خواهد بود. «شما مثل یک بچه که به تصویر اصلی نگاه می‌کند هیجان زده می‌شوید و می‌خواهید آن را به همه نشان دهید، اما ناامید می‌شوید و شکایت می‌کنید که باید منتظر بمانید تا همه چیز واقعاً کار کند واقعا احساس خوبی دارد.»

شایان ذکر است که سازنده قبلاً اعتراف کرده بود که بازی بعدی اینگونه نخواهد بود. الوهیت: گناه اصلی 3. یکی از دو پروژه ای که در حال حاضر در حال انجام است می تواند یک پروژه جدید باشد. الوهیت اما حتی اگر این درست باشد، بر اساس آنچه لاریان در گذشته گفته است، احتمالاً حتی پایین‌تر از این هم خواهد بود.

در آینده چه خواهد شد؟ دروازه بالدرHasbro – شرکت مادر دروازه بالدر و سیاه چال ها و اژدها مالک IP Wizard of the Coast – اخیراً گفت: “ما در حال گفتگو با تعدادی از شرکا هستیم و تعدادی از شرکا با آنها تماس گرفته اند” در مورد آینده فرنچایز. بیشتر بدانید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید