توسعه دهنده می گوید Kingdom Come: Deliverance 2 دو برابر نسخه اصلی است و دارای دو نقشه است.


استودیو Warhorse بالاخره اعلام کرد Kingdom Come: Deliverance 2 پس از شایعات مختلف، مشخص می شود که هنری اسکالیتز به عنوان شخصیت اصلی بازخواهد گشت. بازی RPG اکشن جهان باز از نظر مقیاس بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خود خواهد بود و سخنگوی Tobias Stolz-Zwilling آن را یک بازی “بزرگ” و “دو برابر” بزرگتر از نسخه اصلی می داند.

آن دقیقا به چه معناست؟ استولز زویلینگ در مصاحبه ای با IGN گفت که “همه چیز” از اندازه نقشه و تعداد ماموریت ها گرفته تا ویژگی های جدید گنجانده شده است. همچنین دو نقشه وجود دارد که هر کدام به اندازه بازی اول هستند.

از نظر تئوری، دوبرابر کردن اندازه می‌تواند به معنای هر چیزی باشد: اندازه نقشه، تعداد ماموریت‌ها، ویژگی‌های جدید و غیره. و ما فکر می‌کنیم که پاسخ کمی از همه چیز است. بله، در حال حاضر دو نقشه وجود دارد که هر کدام تقریباً به اندازه نقشه اول هستند. بله، البته کوئست ها، کات سین ها، برخوردهای تصادفی و غیره بیشتر خواهد بود.

این تیم همچنین برخی از ویژگی‌های بازی قبلی را بهبود بخشیده و برخی از موارد جدید مانند کمان‌های ضربدری و آهنگری را به عنوان یک فعالیت پیاده‌سازی کرده است. “با دانستن اینکه چگونه با ویژگی‌ها کار می‌کنیم، مطمئن هستیم که هر چیزی که اضافه می‌کنیم بر اساس تمایل ما برای ایجاد مکانیک‌های عمیق و جذاب است.”

Kingdom Come: Deliverance 2 این بازی اواخر امسال برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر خواهد شد و بار دیگر توسط CryEngine پشتیبانی می‌شود. در همان مصاحبه، استولز-زویلینگ فاش کرد که او در مورد موتور خاص بود زیرا تیم یک خط لوله داخلی در اطراف آن ساخته بود. همچنین تغییراتی برای دنباله آن انجام شده است، که سازنده معتقد است «کاملاً با به اصطلاح CryEngine متفاوت خواهد بود». برای جزئیات بیشتر تا آن زمان با ما همراه باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید