به‌روزرسانی Killer Instinct کراس پلی رتبه‌بندی دائمی، مراحل جدید و موارد دیگر را اضافه می‌کند


غریزه قاتل سال گذشته به بازی آزاد رفتیم و Killer Instinct Anniversary Edition، جنگنده همچنان به دریافت به روز رسانی ها ادامه می دهد. توسعه دهنده Iron Galaxy Studios پچ 3.11.15 را برای این بازی منتشر کرده است که تعدادی از موارد قابل توجه اضافه شده است.

یکی از قابل توجه ترین مراحل، مرحله جدیدی به نام Debug Void است. این در انتخاب مرحله تصادفی در دسترس نیست و تنها پس از رسیدن به سقف سطح در دسترس است. توسعه دهنده بیان می کند که بازیکنان در نقشه “ممکن است چیزهایی را در نقشه ببینند که در حالت عادی نمی بینند.” از طرف دیگر، رسیدن به سطح 60 قفل اتاق تمرین را باز می کند.

از نظر سطوح، سقف سطح برای شخصیت ها و بازیکنان از 50 به 65 افزایش یافته است، در حالی که به روز رسانی همچنین سه رنگ ریمیکس قابل بازگشایی را برای هر کاراکتر اضافه می کند، که مجموع را به 87 گزینه رنگ اضافی در سطح 55 می رساند که در 60 باز می شود. 65 برای هر شخصیت.

سایر موارد اضافه شده عبارتند از: کراس پلی رتبه بندی شده، که اکنون به طور کامل در حال آزمایش است (برای چند هفته در حال آزمایش)، یک سیستم مسدود کننده جدید که به شما امکان می دهد “تعامل با سایر بازیکنان انتخابی خود را محدود کنید” و یک سیستم مسدود کننده جدید که “اصطکاک را کاهش می دهد.” شامل تنظیمات مختلف Shadow Lords است. و ما آن را چالش‌برانگیزتر می‌کنیم.» تعداد کمی اصلاحات جنگنده و تنظیمات تعادل را انجام داده‌ایم.

یادداشت های پچ کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید.

غریزه قاتل موجود بر روی Xbox Series X/S، Xbox One و PC.

پچ 3.11.55 یادداشت می کند:

عمومی

  • بازی متقاطع رتبه‌بندی شده اکنون کاملاً زنده است! اکنون می توانید از مسابقات رتبه بندی شده بین Steam و اکوسیستم Xbox/Windows لذت ببرید. توجه داشته باشید که هر دو نسخه دارای جدول امتیازات رتبه بندی شده خود هستند.
  • ما می خواهیم غریزه قاتل را برای همه بازیکنان ایمن نگه داریم. برای این منظور، ما یک سیستم مسدود کننده جدید را پیاده سازی کرده ایم که تعاملات شما را با سایر بازیکنان انتخابی شما محدود می کند. بسته به حالتی که از آن استفاده می کنید، بلوک رفتار متفاوتی دارد.
    • در نمایشگاه، اگر بازیکنی را بلاک کنید، دیگر نمی توانید بازیکنی را که بلاک کرده اید یا بازیکنی که شما را بلاک کرده است، پیدا کنید.
    • در نبردهای رتبه‌بندی شده، بلوک‌ها تنها با قطع کردن چت صوتی، ارتباط بین بازیکنان را محدود می‌کنند.
    • در لابی‌ها، نمی‌توانید به لابی‌هایی بپیوندید که میزبان افرادی هستند که آنها را مسدود کرده‌اید یا به افرادی که مسدود کرده‌اید اجازه ورود به لابی خود را بدهید. با این حال، اگر میزبان نیستید، ممکن است با شخصی که مسدود کرده اید در لابی باشید.
    • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستورالعمل‌های انجمن ما، مراقب کد رفتار جدید ما باشید که به زودی ارائه می‌شود.
  • ما دسترسی محدود قبلی به رنگ‌های Ultimate Source™ Figures را برای همه بازیکنان در همه پلتفرم‌ها باز کرده‌ایم. من می‌خواستم همه این‌ها را همزمان باز کنم، اما یک مشکل باعث شد که قفل زودهنگام آن‌ها فقط در Steam باز شود، بنابراین باید آن مشکل را برطرف می‌کردم تا بتوانم آنها را به درستی اجرا کنم.
  • حداکثر سطح کاراکتر از 50 به 65 افزایش یافته است!
    • برای جشن سالگرد KI، سه رنگ ریمیکس قابل بازگشایی برای هر شخصیت اضافه کرده‌ایم. این 87 گزینه رنگ اضافی را اضافه می کند. اینها را می توان در سطوح کاراکترهای 55، 60 و 65 باز کرد.
  • افزایش سطح بازیکن از 50 به 65.
    • اضافه شدن قفل دو مرحله ای بر اساس سطح بازیکن. قفل اتاق تمرین در سطح 60 باز می شود. در سطح 65، Debug Void باز می شود.
      • این مراحل در انتخاب مرحله تصادفی ظاهر نمی شوند.
      • به دلایل دسترس‌پذیری، حفره‌های اشکال‌زدایی در حالت رتبه‌بندی در دسترس نیستند.
      • دلیلی وجود دارد که Debug Void Debug نامیده می شود. ممکن است چیزهایی را در آن ببینید که معمولاً نمی‌بینید. خوش بگذره!
  • مشکل میکروفون داغ Steam حل شد! گزینه چت صوتی به تنظیمات صوتی اضافه شد. این به شما امکان می دهد تمام چت های صوتی، از جمله میکروفون خود را خاموش کنید.
  • گزینه ای برای تنظیم میزان لرزش دوربین در حین مبارزه اضافه شده است. این گزینه بر لرزش دوربین در حین سینماتیک تأثیر نمی گذارد، اما بر سایر انواع لرزش دوربین که برای ضربه در مبارزات معمولی استفاده می شود تأثیر می گذارد.
  • ثبات کلی بازی بهبود یافته است.
  • یک مورد بسیار نادر که در آن بازیکنان اطلاعات ذخیره شده خود را از دست می دادند، رفع شد.

پادشاه سایه ها

  • ما تنظیماتی را در Shadow Lords انجام داده‌ایم تا اصطکاک را کاهش دهیم و آن را مفیدتر کنیم.
    • Boss Gargos' Resurrection طوری تنظیم شده است که بازسازی سلامت کمتری داشته باشد و در مشکلات عادی و چالش برانگیز کندتر دوباره پر شود.
    • اصلاح‌کننده‌های Boss Gargos برای کاهش آسیب، پتانسیل آسیب، سرعت بازسازی سلامت و کاهش غریزه و کاهش سایه‌سنج تنظیم شده‌اند.
    • مصنوعات Shadow Lord بهینه‌سازی شده‌اند و با نام‌های جدید طرح‌بندی شده‌اند تا سطوح را برجسته کنند.
      • Shadow Lord Heart (معمولی): سلامت و دفاع را به شدت افزایش می دهد و بقا را بهبود می بخشد.
      • Shadow Lord Bloody Lungs (چالش کننده): افزایش تخلیه سایه سنج در ضربه و در حین حرکات سایه و تخلیه سنج غریزی در حین حرکات سایه.
      • Shadow Lord Fanged Wings (Godlike): آسیب را بسیار افزایش می دهد و آسیب احتمالی را اندکی افزایش می دهد.
  • افزایش پاداش برای تکمیل Shadow Lords.
  • ما امتیازها و جوایز Shadow Lords را تغییر داده‌ایم تا بازی‌های بعدی برای سرعت بخشیدن به بازی‌های بعدی مفیدتر باشد. این همچنین باز کردن قفل پوسته های Mimic را آسان تر می کند.

گیم پلی

  • فایل ایمنی که آخرین بار برای جلوگیری از انعکاس تصادفی کاراکترها امتحان کردیم، مشکلات بسیار بیشتری نسبت به رها کردن آن ایجاد می‌کرد، بنابراین متأسفانه آن تغییر را برگرداندیم. با تشکر از همه کسانی که این مشکل را آزمایش کردند و مشکلات جدید را گزارش کردند.

تندر

  • هنگام فرود آمدن از Sammamish که به حریف ضربه می زند، اکنون می توانید 5 فریم زودتر حرکت کنید یا عمل کنید. این امر از مشکلی که در آن Thunder ممکن است پس از استفاده از Surprise Knee منفی باشد، جلوگیری می کند. اگر سامامیش ضربه نزند، حتی اگر زانویی غافلگیرکننده یا دراپ کیک بزند، با یک زمان ریکاوری کامل گیر می کند.

مایا

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن مشت سنگین خمیده او در ضربات ضد ضربه نسبت به ضربات معمولی باعث گیج شدن کمتری شد.

هیساکو

  • هیساکو مدتی است که به عنوان قوی ترین نامزد بازی مورد توجه قرار گرفته است. از آنجایی که بسیاری از بازی‌های دشوار دیگر او کمی آسان‌تر می‌شوند، نگاهی به یکی از ترسناک‌ترین حرکات هیساکو می‌اندازیم به این امید که همه چیز برای سال‌های آینده خوب و متعادل بماند. می‌خواستم یک تنظیم کوچک انجام دهم.
  • آسیب حرکت ویژه اینفلوئنس کاهش یافته است.
    • نور اکنون 27 خسارت وارد می کند (40 بود)
    • Medium اکنون 33 خسارت وارد می کند (48 بود)
    • Heavy اکنون 39 خسارت وارد می کند (60 بود)
    • Shadow اکنون 50 خسارت وارد می کند (60 بود)
  • اضافه شدن زمان ریکاوری در صورت از دست دادن حرکت ویژه Influence.
    • نورها اکنون در 40 فریم بازیابی می شوند (34 فریم بود)
    • Medium اکنون در 44 فریم بازیابی می شود (38 فریم بود)
    • Heavy now در 48 فریم بهبود می‌یابد (42 فریم بود)
    • سایه ها اکنون در 52 فریم بهبود می یابند (45 فریم بود)
  • این دو تغییر به معنای خطرات بیشتر برای از دست دادن نفوذ و پاداش کمتر برای به دست آوردن نفوذ است. پاداش اولیه پایین تر برای این حرکت بسیار منطقی تر به نظر می رسد، زیرا اغلب انجام می شود زیرا می توانید کمبوها را با خشم کامل شروع کنید.

گارگوس

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن ضد ضربه Standing Heavy Kick آسیب کمتری نسبت به یک ضربه معمولی ایجاد می کرد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید