مدیر عامل استودیو Unseen می گوید کمری یک “دنیای نیمه باز” است و تاریخ انتشار آن “کمی دیرتر” است.


چیزی که نمی توانید ببینید دود اخیرا یک دفتر خاطرات توسعه دهنده جدید با جزئیات تنظیمات و گیم پلی دریافت کرده است. به عنوان یک عنوان آنلاین همکاری مشترک PvE، قلمرو انسان و قلمرو روح را در حال تجاوز به یکدیگر نشان می دهد. بازیکن یک شکارچی یوکای را کنترل می کند که به دنیای ارواح نگاه می کند، با یوکای مبارزه می کند و در نهایت قدرت به دست می آورد.

با تمام صحبت هایی که در مورد عمودی بودن، شنیدن اینکه مدیر عامل استودیو، ایکومی ناکامورا، دنیا را به عنوان «نیمه باز» توصیف می کند، شاید تعجب آور نباشد.نه در مقیاس The Elder Scrolls 5: Skyrim، اما نه کاملا خطی.

ناکامورا در صحبت با IGN در جریان Fan Fest اعتراف کرد: [I don’t want to] به طور دقیق، می توان آن را یک جهان باز نامید.این را هم نمی گوییم، چون توقعات خیلی متفاوت است… نمی دانم مثلاً. پانک سایبری یا افتادن. اسکایریم این یک جهان باز است. این یک نقشه بزرگ است. موضوع این نیست.

“اما در عین حال، این یک بازی خطی نیست، بنابراین توضیح آن بسیار دشوار است. [I] منتظر اجرای واقعی آن در آینده نزدیک باشید. ”

ناکامورا آن را مانند یک “جزیره بزرگ” یا “شبه جزیره” توصیف کرد و گفت که اکتشاف به صورت آزاد خواهد بود و بازیکنان “برای رفتن به سمت خاصی هدایت نمی شوند.” Ta. بازیکنان چندین گزینه حرکتی دارند، از دویدن روی ریل گرفته تا دویدن روی دیوار و نگه داشتن سازه های مختلف.

دود Unseen تاریخ انتشار ندارد، اما Unseen قصد دارد «آزمایش و توسعه» گسترده‌ای را پشت سر بگذارد. ناکامورا گفت که تاریخ انتشار این عنوان “کمی دیرتر” است. شاید بیشتر در مورد پلتفرم یاد بگیریم و شاهد گیم پلی بیشتری باشیم. لطفا صبر کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید