MachineGames، Bethesda و Microsoft فاش کردند ایندیانا جونز و دایره بزرگ در ارائه Xbox Developer_Direct در اوایل امروز، طبیعتاً شاهد عملی شدن شلاق ایندی بودیم. از مبارزه گرفته تا مخفی کاری و پیمایش، شلاق می تواند برای انواع اکشن های گیم پلی استفاده شود. MachineGames در مورد فرآیند ایجاد احساس درست در زمانی که بازیکن آن را کنترل می کند صحبت کرد.
در مصاحبه ای که در وب سایت رسمی LucasArts منتشر شد، کارگردان بازی Jak Gustafsson گفت: ایندیانا جونز و دایره بزرگ این به طور کامل شبیه سازی شده است. به گفته گوستافسون، اجرای آن بیشتر به یک چالش فنی تبدیل شد، اما همچنین باعث شد که احساس سختتر و اساسیتر شود.
گوستافسون در پاسخ به سوالی درباره انتظارات بازیکنان گفت: “هدف اصلی ما این است که آن را تا حد امکان مفید و همه کاره کنیم.” از دایره بزرگ شلاق زدن زمانی که ما به شلاق فکر می کنیم، معمولاً آن را به عنوان یک ابزار پیمایش، برای تاب خوردن، بالا رفتن، و جهت یابی در نظر می گیریم. اما برای شروع، مهم است که سخت ترین قسمت این عملکرد را به خاطر بسپاریم. ما در درجه اول روی مبارزه تمرکز کردیم زیرا ما میدانستیم که نه تنها در مبارزه به خوبی کار میکند، بلکه در ارتباط با سایر ابزارهای جنگی مهم مانند مبارزه تن به تن و استفاده از آیتمهای درون دنیا نیز کار میکند. همچنین تصمیم گرفتیم از یک شلاق کاملا شبیهسازی شده استفاده کنیم. از نقطه نظر فنی دشوار بود، اما به ما اجازه داد تا آن احساس واقعی و واقعی را که برای ما بسیار مهم بود، به دست آوریم.”
MachineGames نیز این موضوع را تایید می کند. ایندیانا جونز و دایره بزرگ در درجه اول یک بازی اول شخص خواهد بود، اگرچه برخی از بخش های گیم پلی، مانند کات سین ها و پیمایش محیط، از دیدگاه سوم شخص استفاده می کنند. همچنین مشخص شد که تروی بیکر در این بازی نقش ایندیانا جونز را بازی خواهد کرد.
ایندیانا جونز و دایره بزرگ اواخر امسال برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.
نویسنده: Shubhankar Parijat