کارگردان می‌گوید «ایندیانا جونز: دایره بزرگ» «درگیری‌های مسلحانه را تشویق نمی‌کند»


MachineGames سال هاست که در توسعه بازی های FPS شرکت داشته است. ولفنشتاین سری، اما همانطور که سازنده قبلاً فاش کرده است، بازی بعدی خواهد بود ایندیانا جونز و دایره بزرگ با وجود نگاه اول شخص و وجود تفنگ، این اتفاق نمی افتد.

در مصاحبه اخیر با مجله Edge (از طریق GamesRadar)، مدیر خلاق Axel Torvenius گفت که عنوان اکشن ماجراجویی آینده “بازی با اسلحه را تشویق نمی کند، بلکه با عقل و تازیانه بازی را تشویق می کند. او توضیح داد که تاکید بر این است. “چیزها”.

تروبنیوس گفت: «ما درگیری های مسلحانه را تشویق نمی کنیم. “مبارزه با اسلحه به عنوان اولین گزینه توصیه نمی شود. اولین گزینه همیشه استفاده از عقل و تازیانه است.”

تروبنیوس است ایندیانا جونز یک بازی متمرکز بر تیراندازی کمتر به شخصیت ها احساس می کرد. دایره بزرگ به دنبال “تاکید بر خطر” استفاده از اسلحه خواهد بود.

او می‌گوید: «ایندی هیچ قدرت فوق‌العاده‌ای ندارد و می‌بینید که جنگیدن برای او آسان نیست. به هر حال، او یک معلم و یک باستان شناس تا حدی دست و پا چلفتی است، اما آنقدر پرشور است که دائماً خود را در موقعیت های عجیبی مانند دشمنان و تله ها می بیند.

تیراندازی مداوم به مواضع دشمن در مورد شخصیت صدق نمی کند، بنابراین تیم MachineGames می خواستند بر سطح خطر تأکید کنند. اگر مجبور باشید به جنگ عجله کنید، شلیک کردن بسیار خطرناک است. تیراندازی به دشمن نیز بسیار خطرناک است، زیرا آنها یک سیستم هشدار دارند و نیروهای کمکی در حال آمدن هستند.

کارگردان بازی جرک گوستافسون اضافه کرد که در حالی که تعداد زیادی اسلحه در بازی وجود خواهد داشت، با توجه به ماهیت “بلند و خطرناک” اسلحه ها، بازیکنان گزینه های مختلفی مانند استفاده از اسلحه به عنوان سلاح های غوغا را تشویق می کنند او افزود که آن را اتخاذ کند.

او می‌گوید: «در این بازی تفنگ‌های زیادی وجود دارد، اما شما ترجیح می‌دهید از آن‌ها استفاده نکنید، زیرا آنها خیلی بلند و خطرناک هستند. می‌توانید اسلحه‌ای را بردارید و به استفاده از آن به‌عنوان یک سلاح سرد تغییر دهید، که راهی برای استفاده از اسلحه‌ای است که به خوبی با شخصیت سازگار است. ایندیانا جونز. ”

واضح است که اگرچه بازی‌های تیراندازی اول شخص تا به امروز پایه اصلی MachineGames بوده‌اند، اما این استودیو می‌خواهد نوع متفاوتی از گیم‌پلی را با عنوان بعدی خود ارائه دهد، تجربه‌ای که بیشتر با ویژگی‌هایی که بر اساس آن ساخته شده است، صادق است. به عنوان مثال، بازی همچنین دارای عناصر سبک شبیه سازی همهجانبه و مناطق باز با مکانیک مخفی کاری اجتماعی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

ایندیانا جونز و دایره بزرگ در 9 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC و برای PS5 در بهار 2025 عرضه خواهد شد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید