بازی چریکی افق غرب ممنوع گسترش سواحل سوزان ماه آینده منتشر خواهد شد، اما هنوز گیم پلی زیادی ندیده ایم. در یک پست جدید وبلاگ پلی استیشن، توسعه دهنده در مورد ابر توسعهها بحث کرد و همچنین تصاویر جدید و عالی را به نمایش گذاشت.
اندرو اشنایدر، هنرمند اصلی FX گفت: بازیهای جهان باز چالشی شبیه به استعاره را برای توسعهدهندگان ایجاد میکنند. چگونه میتوانیم تجربه را به گونهای پیش ببریم که بازیکن احساس کند در محیطی با امکانات بیپایان قرار دارد؟»
سیستم ابری مبتنی بر سیستم ابر حجمی است که در آن استفاده شده است Horizon Zero Dawn. از ساحل سوزان غرب ممنوعه، تیم می خواست احساسات بیشتری را منتقل کند و “حرکت، تنوع و تعریف” را به ابرها اضافه کند.
اندرو می گوید: این نقاشان بر تعامل بین ابرها و زمین زیر تسلط داشتند و از نور و جزئیات برای ایجاد فضا و خلق نقاشی های منظره واقعاً دراماتیک استفاده می کردند.
برای بازتولید این اثر به صورت سه بعدی، مجبور شدیم راهی برای مدلسازی ابرها ایجاد کنیم. Horizon Zero Dawn، روش های مختلف برای ایجاد فضای ابری را بررسی کرد. وکسل ها بلوک های ساختمانی هستند که از آنها می توان ابرهای حجمی سه بعدی ساخت. ما در واقع یک شبیهساز ابری ایجاد کردیم و با ارائه دادههای “وکسل” سه بعدی در زمان واقعی آزمایش کردیم. ”
اما از نظر فنی، خیلی زود بود. راه حل، اما استفاده از یک پایه پرواز آن را حل کرد. غرب ممنوع من می خواستم آن را بیشتر گسترش دهم.
ارتقای کیفیت سیستم Zero Dawn باعث ایجاد ابرهای مه آلود در ارتفاع کم و ابر طوفان ها شده است.از سواحل سوزان، تیم از وکسل ها استفاده می کند و «پیشرفت های فنی» دیگر را پیاده سازی می کند.
«سیستم ابری که ما توسعه دادیم Horizon Zero Dawn و افق غرب ممنوع این سریعتر بود زیرا به جای ذخیره سازی ابر به عنوان یک شی 3 بعدی، دستورالعمل های ایجاد ابر سه بعدی را از اطلاعات محدود 2 بعدی ذخیره کردیم. پلی استیشن 5 می تواند مجموعه داده های بزرگ تری را مدیریت کند.بنابراین پس از غرب ممنوع پس از بسته بندی، ما شروع به ایجاد یک نمونه اولیه رندر ابر وکسل کردیم که استانداردهای کیفیت ما را برآورده می کرد و به بازیکنان اجازه می داد از میان تشکیلات ابری با جزئیات بسیار بالا پرواز کنند. ”
نتیجه؟ «چشماندازهای فرانک کلود» بزرگی که احساس میکنند زمین خودشان هستند و با آنها رفتار میشود. بنابراین در حالی که در هنگام پرسه زدن در زمین، پسزمینهای زیبا است، اما محیطی مخصوص به خود است.
چیزهای بیشتری برای در نظر گرفتن وجود داشت، مانند پرواز در میان این ابرها و حفظ کیفیت بدون قربانی کردن عملکرد. اشاره به “روش”.
خارج از گیم پلی اصلی، مهم بود که تجربه را سرگرم کننده و لذت بخش کنید. غارها، شگفتی های دیگر را کاوش کنید و از پرواز لذت ببرید.
“بهترین بخش این است که بسته به زمانی که این ویژگی ها را امتحان می کنید، تجربه متفاوت است. حال و هوای سفر تغییر می کند، و من نمی خواهم چیزی را خراب کنم – اما امیدوارم از رعد و برق کوچک نترسید.
Horizon Forbidden West: Burning Shores انحصاری برای PS5، در 19 آوریل عرضه می شود و با قیمت 19.99 دلار به فروش می رسد. برای دسترسی به آن، باید داستان بازی را کامل کنید. برای دریافت رایگان Blacktide Dye Outfit و Blacktide Sharpshot Bow، پیش سفارش دهید. با نزدیک شدن به انتشار، منتظر جزئیات بیشتر باشید.
نویسنده: Ravi Sinha