میراث هاگوارتز هیچ سیستم اخلاقی ندارد


چه زمانیمیراث هاگوارتزبا نزدیک شدن به زمان عرضه، جزئیات جدیدی از بازی همچنان توسط سازندگان به اشتراک گذاشته می شود که بسیاری از آنها برخی از مکانیزم های اصلی بازی را روشن می کنند. یعنی بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که در صورت تمایل به جادوگران و جادوگران بدی تبدیل شوند، اما جهان و شخصیت های درون آن کاملاً بی پاسخ هستند. روش خاص

همین موضوع توسط توسعه دهنده هنگام صحبت با GamesRadar تایید شد. Moira Squier کارگردان داستان و نویسنده ارشد بازی فاش کرده است که بازیکنان می‌توانند از سه نفرین نابخشودنی استفاده کنند، اما این کاملاً به شما بستگی دارد که آیا می‌خواهید آنها را یاد بگیرید یا خیر.

” [Unforgivable Curses] در مدرسه آموزش داده نمی شود و بازیکنان تصمیم می گیرند که آیا آن را یاد بگیرند یا نه.” حتی اگر بازیکنان به آنها مسلط شوند، مجبور نیستند از آنها استفاده کنند. و جهان به استفاده آنها پاسخ می دهد.”

واکنش جهان به نفرین چگونه خواهد بود؟به گفته طراح اصلی کلی مورفی، استفاده از یکی از نفرین ها در مقابل یک شخصیت باعث می شود که شخصیت به صورت دیداری و شنیداری پاسخ دهد، اما عواقب جدی در پی نخواهد داشت. به گفته مورفی، تیم توسعه تصمیم گرفت که یک سیستم اخلاقی را شامل نشود.

مورفی می‌گوید: “وقتی بازیگری را می‌بینید که بازی Unforgivable را انتخاب می‌کند، شخصیت‌ها به صورت بصری و شنیداری واکنش نشان می‌دهند، اما هیچ سیستم اخلاقی برای مجازات آنها برای انجام این کار وجود ندارد. این فقط یک تصمیم بازی‌ساز است.” اما اگر بازیکن به این اقدامات ادامه دهد، جهان این دانش را منعکس خواهد کرد.”

همچنین تایید شده است کهمیراث هاگوارتزبیش از 100 ماموریت جانبی وجود دارد که بسیاری از آنها بر توسعه داستان اصلی تأثیر می گذارند. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا در کتاب هنری رسمی بازی منتشر شده، داستان اصلی آن حدود 35 ساعت خواهد بود.

میراث هاگوارتز 10 فوریه برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می شود. در تاریخ 4 آوریل برای PS4 و Xbox One و 25 جولای برای Nintendo Switch منتشر می شود. پیش بارگذاری های بازی در Xbox Series X/S موجود است.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید