هیدئو کوجیما توضیح می‌دهد که چرا به دلیل همه‌گیری، Death Stranding 2 را به طور کامل بازنویسی کرده است.


کوجیما پروداکشنز و سونی اعلام کردند Death Stranding 2 در مراسم The Game Awards در اوایل این ماه، جزئیات زیادی درباره بازی فاش نشد، اما هیدئو کوجیما روی صحنه فاش کرد که بیماری همه گیر او را مجبور کرده است که داستان بازی را از بالا به پایین بازنویسی کند.

اصلی Death Stranding، البته، معلوم شد که این تصویر ترسناک دقیقی از وضعیت جهان در چند سال گذشته است، با تمرکز بر موضوعاتی مانند انزوا و اهمیت روابط. طرح اولیه برای دنباله‌ای که او احساس می‌کرد دیگر در دنیای پس از همه‌گیری مرتبط نیست، چه بود؟

در مصاحبه اخیر با IGN، کوجیما در مورد همین موضوع صحبت کرد و توضیح داد که احساس می کند “هر داستانی که قبل از آن تجربه نوشته شده باشد طنین انداز نخواهد شد.” [fans] به همین ترتیب “

“11 سپتامبر هم همینطور بود. [and Metal Gear Solid 2]،” او گفت.

«به همین دلیل من کاملاً بازنویسی کردم DS2 از آن موضوع به همین ترتیب. ما نمی توانیم وانمود کنیم که چیزی به این بزرگی هرگز اتفاق نیفتاده است. اگرچه خود بازی مبتنی بر شخصیت هایی است که به واقعیت ما وابسته نیستند، اما خود بازیکنان یک بیماری همه گیر را تجربه کرده اند و هر داستانی که قبل از آن تجربه نوشته شده باشد، یک داستان فانتزی نخواهد بود، حتی اگر یک داستان فانتزی باشد. با آنها به همان شیوه … یا چیزهای علمی تخیلی طنین انداز کنید.

پس داستان دنباله چه جهتی خواهد داشت؟در حالی که جزئیات دقیقی در مورد آن به وضوح وجود ندارد، کوجیما می‌گوید که تغییر قابل توجهی در تعامل و ارتباطی که بیماری همه‌گیر ایجاد کرده است، بر روایتی که در حال حاضر برنامه‌ریزی می‌کند تأثیر گذاشته است. Death Stranding 2.

Death Stranding داستانی بود که دو مکان A و B را از هم به هم متصل می‌کرد. مثل اینترنت. من می‌توانم با آمریکا تماس تصویری برقرار کنم و دو نقطه ما فقط برای آن دوره به هم متصل خواهند شد.» “این به خودی خود چیز بدی نیست، اما در واقع انسان ها حیوانات بی حرکت نیستند. ما حرکت می کنیم و در این فرآیند با افراد غیرمنتظره ملاقات می کنیم، چیزهای جدید می بینیم و گاهی اوقات سقوط می کنیم. من فکر می کنم این انباشته شدن این غیرقابل پیش بینی ها و شانس است. تجربیاتی که تکامل می یابند Doraemon’s درها همه جا فقط به این دلیل که کووید اتفاق افتاده است.

“این کار درستی بود که باید انجام داد تا ارتباط برقرار شود Death Strandingو بسیاری از افراد منزوی هستند که به دلیل اتصال پس از وقوع همه گیری واقعاً توانسته اند زنده بمانند. ”

توانایی کوجیما در گفتن داستان هایی که بر اساس ارتباط با مسائل و موضوعات دنیای واقعی وزن دارند، همواره یکی از ویژگی های تعیین کننده بازی های او بوده است. Death Stranding 2.

اخیراً او همچنین گفته است که به لطف پیشرفت فناوری و آنچه که ممکن است، Death Stranding 2 “فقط یک دنباله معمولی” نیست، اما البته مدتی طول می کشد تا جزئیات مشخصی داشته باشیم.

از سوی دیگر، Death Stranding یک اقتباس سینمایی نیز در دست ساخت است، و کوجیما می‌گوید که برای تبدیل یک بازی ویدیویی به یک فیلم، «در مسیری قرار می‌گیرد که هیچ‌کس قبلاً آن را امتحان نکرده است».



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید