Devil May Cry ، Bayonetta ، وت جو کینکی کامیا خالق پس از گذشت نزدیک به 20 سال از شرکتی که در ابتدا نام خود را ایجاد کرده بود ، به کپکام بازگشت ، اما اکنون روی دنباله ها تمرکز دارد. گرگ ، همچنین انتظار می رود که طراح بازی کهنه کار در برخی از نقاط در آینده به یکی از نمادین ترین آثار خود با لذت شگفت انگیز بازگردد.
او در حال صحبت از ویدئویی که در کانال YouTube بارگذاری شده است ، این احتمال را برای کار در بازسازی سال 2001 مقابله می کند شیطان ممکن است گریه کندکامیا گفت که او “دوست دارد” برای کار در چنین پروژه هایی ، به خصوص با توجه به چگونگی بلوغ طراحی بازی. کامیا افزود که آیا او واقعاً قرار است روی فناوری فعلی کار کند یا خیر. شیطان ممکن است گریه کند بازسازی ، او می خواهد بازی را “از ابتدا” بازسازی کند.
“درباره یک شیطان ممکن است گریه کند یک بازسازی ، البته من می خواهم این کار را انجام دهم. “او گفت (از طریق VGC).” من معمولاً بعد از انتشار بازی خود را انجام نمی دهم ، شیطان ممکن است گریه کند این نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما گاهی اوقات من کلیپ های گیم پلی را می گیرم و فکر می کنم ، “بله ، این واقعاً مانند طراحی بازی از 24 سال پیش است.”
“البته ، من می خواهم با استفاده از رویکردهای فناوری و طراحی بازی امروز ، آن را از ابتدا بازآفرینی کنم. اگر این اتفاق بیفتد ، من آن را جدی نمی گیرم مگر اینکه واقعاً اتفاق بیفتد ، بنابراین فعلاً چیزی در ذهن ندارم.
در حال حاضر ، البته ، هیچ برنامه ای وجود ندارد که ما می دانیم – شیطان ممکن است گریه کند این یک بازسازی است ، اما با توجه به تمایل Capcom برای توسعه بازسازی ، ممکن است خارج از قلمرو امکانات نباشد – به ویژه کامیا به نظر می رسد در هیئت مدیره است. حداقل می توانید انتظار آن را داشته باشید.
نویسنده: Shubhankar Parijat