Helldivers 2 بیش از 750000 بازیکن را روی PS5 و PC بازی کرده است


غواصان جهنمی 2 جذاب ترین داستان موفقیت سال تاکنون بوده است، که پس از یک چرخه توسعه طولانی منتشر شده و جذابیت بسیار گسترده تر و جهانی تری نسبت به آن چیزی که سونی یا توسعه دهنده بازی Arrowhead استودیوز پیش بینی کرده بودند، به دست آورده است. تا اوایل ماه مه، این بازی بیش از 12 میلیون نسخه فروخته بود و آن را به سریع ترین بازی پلی استیشن در تاریخ تبدیل کرد.و در سخنرانی اخیر در کنفرانس بازی Nordic، بنیانگذار Arrowhead Game Studio و غواصان جهنمی 2 کارگردان Johan Pilstedt جزئیات بیشتری در مورد موفقیت و توسعه بازی به اشتراک گذاشت.

پیلستد در سخنرانی خود این را در اوج گفت غواصان جهنمی 2 در اوج خود، تعداد پخش‌کننده‌های متصل به‌طور هم‌زمان در هر دو PS5 و PC از 750000 فراتر رفت. ما می دانیم که بازی تیراندازی Co-op با بیش از 458000 بازیکن همزمان در Steam به اوج خود رسیده است، بنابراین ما فرض می کنیم که در آن زمان بازی به اوج خود در تمام پلتفرم ها رسیده است، این بدان معناست که PS5 تا کنون به اوج حداقل 300000 بازیکن متصل به طور همزمان رسیده است. .

پیلستد در طول سخنرانی خود موارد زیر را تکرار کرد: غواصان جهنمی 2 حدود هشت سال طول کشید تا توسعه یابد. به طور خاص، Pilestedt گفت که هفت سال، 11 ماه و 26 روز طول کشید، بیش از دو برابر زمانی که Arrowhead در ابتدا پیش بینی کرده بود. به طور دقیق، زمانی که ما در سال 2016 توسعه بازی را شروع کردیم، فکر می کردیم که Arrowhead سه سال در حال ساخت است.

همانطور که انتظار می رفت، چرخه توسعه طولانی تر با افزایش بودجه همراه بود و سونی بیش از دو برابر بیشتر برای پروژه هزینه کرد. غواصان جهنمی 2 اینها شامل کاهش بودجه در طول تولید و توسعه استودیو بازی Arrowhead است که در طول توسعه از بیش از 30 نفر به 100 نفر افزایش یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر، گفتگوی کامل Pilestedt را در زیر تماشا کنید.

اخیراً اعلام شد که Pilstedt از سمت مدیرعاملی Arrowhead کناره‌گیری می‌کند و به جای او مدیر ارشد خلاقیت استودیو می‌شود و شمس جرجانی را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی می‌کند. جالب اینجاست که هم پیلستد و هم جرجانی می گویند که می خواهند از رشد سریع Arrowhead جلوگیری کنند.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید