پچ Helldivers 2 سقف سطح را به 150 افزایش می دهد، کولاک و طوفان شن را اضافه می کند


استودیو بازی Arrowhead غواص جهنمی 2 پایگاه پخش فعالانه در تمام خدمات زنده شرکت می کند و علاقه مند است. علاوه بر اینکه Major Orders به ​​کل جامعه یک ماموریت جمعی برای تکل دادن می دهد، این بازی همچنین تعدادی پچ و به روز رسانی دریافت کرده است که یکی از آنها به تازگی وارد شده است.

Patch 1.000.200 برای بازی تیراندازی سوم شخص co-op منتشر شده است که به آن اضافه شده است. اول اینکه خطرات سیاره ای بیشتری به بازی اضافه شده است. این بدان معناست که بازیکنان اغلب مجبورند با شرایط محیطی شدید جدید مانند طوفان های برف و طوفان های شن، علاوه بر لیست قدیمی چیزهایی مانند گردبادهای آتشین و بارش شهابی، دست و پنجه نرم کنند.

یکی دیگر از تغییرات مهم ایجاد شده در آخرین به روز رسانی افزایش سطح سقف از 50 به 150 است. بازیکنانی که هفته ها تمرین کرده اند و به سطح حداکثری رسیده اند، اکنون دلیلی برای ادامه رفتن به جهنم دارند.

علاوه بر این، تعدادی ترفند و تغییرات تعادلی نیز در برخی از سلاح‌ها، دشمنان، انواع ماموریت‌ها و موارد دیگر ایجاد شد. یادداشت های پچ کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید.

غواص جهنمی 2 برای PS5 و PC موجود است.

پچ 01.000.200 نکات به روز رسانی:

گیم پلی

اضافه شدن خطر سیاره ای

  • کولاک
  • طوفان شن

درپوش سطح افزایش یافته است

  • سقف سطح از 50 به 150 افزایش یافت

برای حفظ تعادل

ماموریت

تامین امنیت منابع انسانی کلیدی

  • دشمن جابجا شده نقاط دورتر از هدف را ایجاد می کند تا به بازیکنان فرصت مناسبی برای دفاع از موقعیت مکانی بدهد.
  • تعداد کمتری از غیرنظامیان برای انجام ماموریت های با دشواری بالاتر مورد نیاز هستند.

پناهگاه فرمان را نابود کنید

  • مکان های عینی تری وجود دارد، اما قبلاً این ماموریت در مقایسه با سایرین بسیار آسان بود.
  • اکنون می تواند در عملیات هایی که از سطح دشواری 5 شروع می شوند ظاهر شود.
  • اثرات منفی اصلاح‌کننده‌های کنترل را به نصف کاهش داد که زمان‌های خنک‌سازی استراتژی و زمان تماس را افزایش می‌دهند.

سلاح های اولیه، ثانویه و پشتیبانی

  • پرتاب کننده قوس: رفع ناهماهنگی شارژ. اکنون شات ها همیشه 1 ثانیه طول می کشد تا شارژ شوند.
  • پرتاب کننده قوس: فاصله از 50 متر به 35 متر کاهش یافته است.
  • پرتاب کننده قوس: قدرت تلنگر افزایش یافته است.
  • سگ نگهبان: اکنون مهمات را به طور کامل از جعبه های تدارکات بازیابی می کند.
  • تفنگ ضد مواد: میزان خسارت 30 درصد افزایش یافته است.
  • Breaker Incendiary: خسارت هر گلوله از 15 در هر گلوله به 20 در هر گلوله افزایش یافت.
  • خسارت آتش سوزی به ازای هر کنه 50٪ افزایش یافته است (از همه منابع).
  • Liberator Penetrator: حالت تمام خودکار اضافه شد.
  • Dominator: میزان خسارت از 200 به 300 افزایش یافت.
  • Dominator: Stagger افزایش یافته است.
  • Diligence Counter Sniper: نفوذ زره از سبک به متوسط ​​افزایش یافته است.
  • Slugger: تلو تلو خوردن کاهش یافته است.
  • Slugger: میزان خسارت از 280 به 250 کاهش یافته است.
  • Slugger: قدرت تخریب کاهش یافته است.
  • Slugger: برچسب نفوذ زره را در منو برطرف کرد.
  • Slugger, Liberator Concussive, Senator: برچسب نفوذ زره نادرست در منو رفع شد.
  • تفنگ بدون عقب نشینی: تعداد موشک های بازیابی شده از جعبه های تدارکات از 2 به 3 راکت افزایش یافته است.
  • نیزه: تعداد موشک های بازیابی شده از جعبه های عرضه را از 1 به 2 افزایش داد.
  • مسلسل سنگین: حداکثر سرعت حالت شلیک از 1200 دور در دقیقه به 950 دور در دقیقه متوسط ​​کاهش یافته است.

فوت و فن

  • Patriot Exosuit: راکت‌ها اکنون تنها با یک ضربه مستقیم زره را سوراخ می‌کنند.

دشمن

  • تعدیل تراز انجام شده است
  • حملات غوغاهای منظم Charger آسیب کمتری به Exosuit وارد می کند.
  • Bile Spewer و Nursing Spewer در اثر تف کردن آسیب کمتری می گیرند.
  • تایتان صفرا را دیگر نمی توان مات و مبهوت کرد.
  • Shriekers دیگر باعث نقض اشکال نمی شود.
  • آسیب Shrieker که در هنگام مرده به شما حمله می کند اکنون به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

غواص جهنمی

تعدیل تراز انجام شده است

  • زره های سنگین و متوسط ​​از محافظت بالاتری برخوردار هستند و هنگام پوشیدن زره های سنگین حدود 10 درصد کمتر از قبل و حدود 5 درصد در هنگام پوشیدن زره متوسط ​​آسیب می بینید. کماندوهای تقویت شده و زره سبک بدون تغییر باقی می مانند.

تصحیح

  • مشکلی که در آن راه‌اندازی مجدد بازی باعث بازنشانی تنظیمات ذخیره‌سازی PS5 از جمله تنظیمات بارگیری و راهنمایی می‌شد، برطرف شد.
  • دشمنان اکنون به درستی Exosuits را هدف قرار می دهند. پیش از این، بسیاری از دشمنان به طور موثری لباس‌های بیرونی را نادیده می‌گرفتند، اگر هلدایور پا بتواند آنها را هدف قرار دهد.
  • مشکلی را که در آن Exosuit می‌توانست در زمانی که مینی مپ باز بود، سلاح شلیک کند، برطرف شد.
  • هم Helldiver و هم Exosuit یک اشکال داشتند که در آن گاهی اوقات چندین بار آسیب انفجاری می‌گرفتند و مواردی مانند موشک‌های خودکار را بسیار کشنده می‌کردند، اما این مشکل برطرف شده است.
  • صورت‌های فلکی دشمن خودکار که ترجیح می‌دادند بیشتر از یک نوع ویرانگر خاص تولید کنند، کار نکردند، اما اکنون به درستی کار می‌کنند. این بدان معنی است که هنگام بازی در برابر خودکارها، ممکن است به جای دیگر انواع دشمنان، با ویرانگرهای بیشتری روبرو شوید.
  • بهبود سیستمی که از مانور Hellpods در نزدیکی اجسام بزرگ یا مهم جلوگیری می کند.
  • مشکلی را حل کرد که در آن ناحیه معتبر اطراف یک شی بسیار بزرگتر از حد مورد نظر بود.
  • تعداد اجسامی را که با فرمان غلاف جهنمی تداخل دارند کاهش داد.
  • توجه: این سیستم برای جلوگیری از Softlocks در جایی که بازیکنان به نقاط تعامل حساس سقوط می کنند یا به مکان های ناخواسته سقوط می کنند در نظر گرفته شده است. ما به نظارت بر سلامت سیستم شما پس از به‌روزرسانی ادامه می‌دهیم تا ببینیم آیا تنظیمات بیشتری لازم است یا خیر.
  • موردی را که در آن زمین زیر برخی از دارایی‌ها بمباران شده و باعث شناور شدن دارایی‌ها می‌شود، رفع شد.

تغییر سپر بالستیک

  • اندازه مش برخورد اندکی برای بهبود بخشش افزایش یافته است.
  • تغییر حالت سپر برای اینکه هلدیور کمتر در معرض قرار بگیرد
  • رفع اشکالی که باعث آسیب‌پذیری برخی از Helldivers در هنگام استفاده از محافظ در نمای اول شخص می‌شد



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید