Helldivers 2 Massive Balance Patch چندین سلاح و استراتژی را تنظیم می کند


استودیوی بازی سازی Arrowhead یک پچ تعادل عظیم منتشر کرده است. غواص جهنمی 2. این آسیب سوختگی را تا 15٪ کاهش می دهد و آسیب ضربه به سر را در برابر کسانی که رتبه زره بالاتر از 100 دارند کاهش می دهد، اما تعدادی تغییرات در سلاح ها و استراتژی های موجود ایجاد می کند.

به عنوان مثال، CB-9 Exploding Crossbow دارای انفجار کمی کوچکتر و حداکثر تعداد مهمات (از 12 تا 8) است، اما تلنگر افزایش یافته است و مهمات بیشتری از منابع دریافت می کند (8 به جای 6). زمان شارژ توپ کوازار LAS-99 5 ثانیه افزایش یافته است و توپ لیزری LAS-98 اکنون آسیب کمی بیشتر می کند، اما در برابر “حجم های بزرگ” آسیب کمتری وارد می کند.

ARC-12 Blitzer با 45 شلیک در دقیقه به جای 30 شلیک یک سلاح انرژی محسوب می شود. LAS-5 Scythe اکنون به جای 300، 350 آسیب وارد می کند، اما حداکثر ظرفیت مجله از 6 به 4 گلوله کاهش یافته است. در همین حال، AX/AR-23 Guard Dog 30 درصد آسیب کمتری وارد می کند، و موشک انداز جدید RL-77 Airburst شعاع غوغا کمتری دارد، اما اگر در نزدیکی Stratagem یا پلاگین دیگری شلیک شود، منفجر می شود.

چندین تغییر و نرف دیگر نیز وجود دارد که به رفع باگ‌ها اشاره نمی‌کنیم، پس یادداشت‌های وصله کامل را در اینجا بررسی کنید. Helldivers 2 برای PS5 و PC در دسترس است. بررسی ما از بازی پایه را اینجا ببینید.

پچ 01.000.300

بررسی اجمالی

این وصله شامل بهبودها و تغییرات در زمینه های زیر است:

  • تعادل سلاح، استراتژی و دشمن تغییر می کند
  • تغییر ماموریت برای “گسترش دموکراسی”

برای حفظ تعادل

عمومی

  • زره با درجه زره بالای 100 نیز آسیب ناشی از هدشات را کاهش می دهد.
  • ژست های پیروزی اکنون فقط برای ژست های استخراج شده بازی می کنند. (شجاعت را نمی توان در کشتی من دزدید.)
  • کاهش 15 درصدی آسیب سوختگی

سلاح های اولیه، ثانویه و پشتیبانی

کمان منفجره CB-9

  • انفجار کمی کوچکتر
  • افزایش لرزش
  • حداکثر تعداد گلوله از 12 به 8 کاهش یافت
  • تعداد مجلات دریافتی در عرضه مجدد از 6 به 8 مجله افزایش یافت
  • کاهش جزئی در ارگونومی
  • سرعت اولیه افزایش یافت

توپ کوازار LAS-99

  • زمان شارژ را 5 ثانیه افزایش می دهد

قاضی BR-14

  • حالت تمام خودکار اکنون حالت پیش فرض عکسبرداری است
  • کاهش پس زدن
  • حداکثر تعداد گلوله از 6 به 8 افزایش یافت
  • تعداد مجلات دریافتی در عرضه مجدد از 6 به 8 مجله افزایش یافت
  • در حال حاضر در داخل تفنگ تهاجمی قرار دارد

توپ لیزری LAS-98

  • خسارت اندکی افزایش یافت
  • اندکی کاهش آسیب در برابر اجسام بزرگ

SG-8P Punisher Plasma

  • حداکثر ضریب از 12 به 8 کاهش یافت
  • تعداد مجلات دریافتی در عرضه مجدد از 6 به 8 مجله افزایش یافت
  • سرعت آتش افزایش یافته، اما برد ثابت باقی می ماند
  • کاهش آسیب سقوط هنگام انفجار
    در حال حاضر به عنوان یک سلاح انرژی طبقه بندی می شود.

ARC-12 Blitzer

  • شات در دقیقه از 30 به 45 افزایش یافت
  • اکنون در سلاح های انرژی گنجانده شده استدسته بندی ns

فوران R-36

  • حداکثر تعداد گلوله از 12 به 6 کاهش یافت
  • آسیب انفجار کمی سریعتر کاهش می یابد

LAS-16 داسی

  • تعداد مجلات از 6 به 3 کاهش یافت.

اندازه LAS-5

  • خسارت از 300 به 350 افزایش یافت
  • حداکثر تعداد مجلات از 6 به 4 کاهش یافت

RS-422 Railgun

  • نفوذ زره در هر دو حالت ایمن و ناامن افزایش یافت
  • قدرت تلو تلو خوردن کمی کاهش یافته است

مسلسل سنگین MG-101

  • اکنون خط خطی سوم شخص فعال شده است

63CS Diligence Counter Sniper

  • میزان خسارت از 128 به 140 افزایش یافت
  • ارگونومی بهبود یافته

R-63 Diligence

  • میزان خسارت از 112 به 125 افزایش یافت

P-19 Redeemer

  • پس زدن اندکی افزایش یافت

P-2 صلح ساز

  • خسارت از 60 به 75 افزایش یافت

سناتور P-8

  • میزان خسارت از 150 به 175 افزایش یافت
  • اضافه شدن سرعت لودر هنگام بارگیری مجدد در سیلندرهای خالی – بارگیری مجدد با سیلندرهای خالی اکنون بسیار سریعتر است

خنجر LAS-7

  • خسارت از 150 به 200 افزایش یافت

AR-19 Liberator

  • خسارت از 55 به 60 افزایش یافت

ضربه مغزی AR-23C Liberator

  • خسارت از 55 به 65 افزایش یافت

JAR-5 Dominator

  • میزان خسارت از 300 به 275 کاهش یافت

سگ نگهبان AX/AR-23

  • کاهش 30 درصدی خسارت

راکت انداز RL-77 Airburst

  • پرتاب‌های موشک Airburst دیگر وقتی در نزدیکی Strategic (HMG Turrets، Sentry، Supply) یا سایر Helldivers شلیک شوند، منفجر نمی‌شوند.
  • کاهش شعاع مجاورت

فوت و فن

نگهبان مسلسل A/MG-43

  • افزایش سلامتی برای مطابقت با سایر نگهبانان

برج A/ARC-3 تسلا

  • سلامت 33 درصد افزایش یافت

FAF-14 نیزه

  • اضافه شدن بارگذاری مجدد برای مرحله بارگیری مجدد پس از دور انداختن موشک مصرف شده

دشمن

  • سرعت حرکت صفرا و اسپور پرستاری کمی کاهش یافته است
  • هالک: کمی افزایش نیروی مورد نیاز برای تلوتلو خوردن
  • آسیب شعله افکن مستقیم هالک اسکوچر 20 درصد کاهش یافت
  • سرعت آتش سوزی ویرانگر کمی افزایش یافته است (فقط ویرانگر استاندارد)
  • حرکت جانبی توپخانه اندکی افزایش یافته است
  • سوارکاران Scout Strider دیگر در برابر انفجار آسیب پذیر نیستند
  • سلامت ژنراتور مه و زره افزایش یافته است
  • در حال حاضر تعداد سفینه‌هایی که می‌توانند همزمان فعال باشند، سقف بسیار کمتری دارند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید