Helldivers 2 به عقب بازگردانده می شود و در حال گشت زنی دشمن است


به طور رسمی توسط توسعه دهنده Arrowhead Game Studios اعلام شد. غواص جهنمی 2 طبق گزارش IGN، کانال Discord در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییراتی در گشت های درون بازی و نرخ تخم ریزی دشمن است. این استودیو قصد دارد برخی از تغییراتی را که در به‌روزرسانی‌های قبلی در اولین بار در اسپون‌ها و پاترول‌های دشمن ایجاد شده بود، لغو کند.

مدیر انجمن Twinbeard در مورد تغییرات آتی در کانال Discord خود صحبت کرد و فاش کرد که استودیو اساساً به دلیل جنجال های اخیر در مورد پیوند دادن حساب های شبکه پلی استیشن در آشفتگی قرار دارد. غواص جهنمی 2 گذشت از طریق. در نتیجه، استودیو تا همین اواخر هیچ مشکلی در مورد گشت زنی و تخم ریزی دشمن کشف نکرد.

Twinbeard در کانال Discord خود گفت: “همانطور که ممکن است بسیاری از شما متوجه شده باشید، ما مدتی است که با ناهنجاری هایی در مورد گشت زنی و نرخ تخم ریزی مواجه شده ایم.”

او به جزئیات پرداخت و توضیح داد که دشمنان بیشتری نسبت به آنچه استودیو در نظر گرفته بود ظاهر می شود. این اساساً بازیکنان را مجبور می‌کرد تا با سطوح دشواری بسیار بالاتری روبرو شوند که باعث می‌شد برخی از بازیکنان سرگرم‌کننده‌تر شوند.

Twinbeard ادامه داد: “این در درجه اول منجر به این می شود که دشمنان بیشتر از آنچه باید سرهای زشت خود را پرورش دهند، که به طور غیرمستقیم منجر به زیر گرفتن بازیکنان و بیرون راندن آنها می شود و در نتیجه بازی را کمتر سرگرم کننده می کند.” “این برای همه بازیکنان صدق می‌کند، اما عمدتاً برای بازیکنانی که در تیم‌های کوچک یا انفرادی بازی می‌کنند. ما از این موضوع آگاه بودیم، اما صادقانه بگویم که در چند هفته گذشته بسیار مشغول بودیم. به این نتیجه رسیدند که آنطور که در نظر گرفته شده است کار نمی کند و در حال ایجاد تغییرات است.”

این استودیو هنوز در حال انجام برخی تنظیمات برای اسپون ها و پاترول های دشمن است، اما ما اساساً در حال بازگشت به وضعیت قبل از پچ هستیم که تغییراتی را نسبت به چند هفته پیش به ارمغان آورد.

او گفت: «ممکن است تعدیل‌های کوچکی وجود داشته باشد، اما به طور کلی ما به روشی که گشت‌ها و نرخ تخم‌ریزی قبل از اصلاحیه که چند هفته پیش تغییر کرد، بازمی‌گردیم. کم و بیش، ما معتقدیم این همان کاری است که شما می خواهید آنها در حال حاضر انجام دهند.

Twinbeard در ادامه فاش کرد که اگرچه این یک تغییر نسبتاً ساده است، اما همچنان کمی طول می‌کشد زیرا استودیو می‌خواهد به‌روزرسانی را “تست و بررسی مناسب” انجام دهد.

او گفت: “امیدواریم از اینکه مشکل را حل کرده ایم خوشحال باشید، حتی اگر این بدان معنا باشد که ما همچنان با اشکالات و ربات های بیشتری از آنچه که حتی شهروندان شجاع ما برای مدتی واقع بینانه تصور می کنند، مواجه خواهیم شد. من خوش شانس هستم.”

غواص جهنمی 2 موفقیت بزرگی برای سونی و استودیوی بازی سازی Arrowhead بوده است و از زمان انتشار در اوایل سال جاری تاکنون 12 میلیون نسخه فروش داشته است. این بازی همچنین اخیراً Warbonds Premium جدیدی را اضافه کرده است. برای اطلاعات بیشتر، غواص جهنمی 2، بررسی ها را بررسی کنید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید