GRIME: Colors of Rot برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر شد


یک مترویدوانیا با اسکرول جانبی تحسین شده دوده اکنون برای Xbox Series X/S، PS5، Xbox One و PS4 در دسترس است. علاوه بر این، DLC رایگان، رنگ پوسیدگی، در همه پلتفرم ها از جمله رایانه شخصی موجود است. تریلر انتشار را در زیر ببینید.

رنگ پوسیدگی مناطق بزرگ جدید، رئیس ها، توانایی ها، صفات، سلاح ها و دشمنان را اضافه می کند. موسیقی جدید و تعاملات NPC نیز به همراه سینماتیک و دستاوردهای جدید اضافه شده است. بازگشت به مناطق قبلی چالش‌های پنهان را آشکار می‌کند و هنگامی که رئیس نهایی را شکست دادید، می‌توانید با نسخه‌های آخر بازی دیگر باس‌ها نیز مبارزه کنید.

از دیگر ویژگی های کیفیت زندگی می توان به بازسازی Greaving Rock Giants و Artisans of Flesh اشاره کرد. علاوه بر این، اکنون می توانید هر سلاحی را (با جریمه آسیب) مجهز کنید و نقشه اکنون مراحل شما را به سمت چراغ هدایت می کند. Warp نیز به باس جدید منتقل شده است و در اواسط بازی در دسترس است. یادداشت‌های پچ کامل را در زیر بررسی کنید.

در مورد نسخه نینتندو سوییچ، تاریخ انتشار نامشخص است، بنابراین لطفا منتظر بروزرسانی های بعدی باشید.

Colors of Rot DLC – Patch Notes

  • منطقه بزرگ جدید.
  • رییس جدید.
  • توانایی جدید
  • صفات جدید
  • دشمن جدید
  • سلاح های جدید
  • آهنگ جدید.
  • تعاملات جدید NPC.
  • سینمایی جدید
  • چالش‌های پس‌زمینه پنهان به‌عنوان پاداش برای بازدید مجدد از مناطقی که قبلاً کاوش شده‌اند.
  • شفای هیجان انگیزی که می توان از تعقیب کنندگان جمع آوری کرد.
  • امکان مسابقه مجدد با باس واریاسیون آخر بازی پس از شکست دادن رئیس نهایی.
  • دستاوردهای جدید

تغییرات و تعدیل کیفیت زندگی:

  • بهینه سازی بازی می تواند به طور قابل توجهی عملکرد بازی را بهبود بخشد، گزینه های گرافیکی بیشتری را ارائه دهد و کنترل بهتری بر نحوه اجرای بازی به شما بدهد.
  • مینی باس های بازسازی شده: Greaving Rock Giant و Artisan of Flesh. (هر دو رئیس تا حدودی احساس ناراحتی می کردند. غم و اندوه یک تکرار بی ضرر بود و همه حملات جدید اضافه شدند. صنعتگران از راه دور و غوغا می کردند و به آنها فرصت می دادند تا آنها را نیز جبران کنند.)
  • اکنون می توانید هر سلاحی را در هر زمان مجهز کنید، اما با جریمه خسارت بزرگ. (توانایی تست حرکات اسلحه قبل از انجام الزامات آماری یکی از درخواستی ترین تغییرات است. انجام شد!)
  • Maps قبل از پیدا کردن یک چراغ منطقه، مراحل شما را ردیابی می کند. (ما سیستم beacon را کنار نمی گذاریم، اما می خواستیم راهی برای کاهش ناامیدی بازیکنانی که به طور غیرضروری گم شده اند، پیدا کنیم. نقشه اکنون مراحل شما را بدون آشکار کردن آن ردیابی می کند. اکنون، مشابه Code Vein، آن منطقه. )
  • قابلیت Warp به یکی از این باس های جدید منتقل شده است و می توان آن را در اواسط بازی به دست آورد.
    (یک تغییر بسیار درخواستی دیگر: توانایی‌های Warp اکنون می‌توانند در اوایل بازی، بسته به اکتشاف و مهارت بازیکن، کسب شوند.)
  • آسیب سقوط به طور قابل توجهی در سطوح مختلف ارتفاع عصبی شده است. (شما نمی توانید آسیب سقوط را به طور کامل از بین ببرید، اما می توان آن را بیشتر کاهش داد، زیرا برای طراحی سطح بسیار ضروری است.)
  • گزینه ای برای افزایش اندازه فونت حباب های گفتار NPC اضافه شده است.
    (به خصوص برای بازیکنان Steamdeck مفید است!)
  • کنترل جایگزین برای کشش
    (شما دیگر محدود به استفاده از کشش فقط با ماوس نیستید. اکنون می توانید از کلیدهای جهت برای هدف گیری استفاده کنید.)
  • دشمنان باغ با انواع جدیدی جایگزین شده اند. (دشمنان گل یکی از ناامید کننده ترین دشمنان اوباش در بازی بودند. ما تعداد آنها را کاهش دادیم و آنها را تغییر دادیم تا Garden خشن تر از Sculpture Palace باشد.)
  • نرخ افت پوسته های بزرگ در قطعات Bloodmetal را بسیار افزایش داد. (اگر قصد کشاورزی دارید، ممکن است خسته کننده نباشد.)
  • کوهنوردی و سکو احساس سفت شدن دارند.
  • کاهش هزینه نیروی تسلیحات سنگین
  • یک نشانگر پیکان به سکوی یدک‌کشی در کاخ کارون اضافه شد تا بهتر نشان دهد در کدام جهت می‌توان آن را یدک‌کشید.

تعادل:

  • سلاح های آهسته و بسیار آهسته با هزینه نیروی کمتری جبران می شوند.
  • ویژگی‌های جوان‌ساله و Tonguebrute عصبی شده‌اند.
  • عصب کشی هوا آسیب ویژه Bloodmetal Scythe.
  • عصب های جزئی به مدت زمان میخ اسکنه و هزینه نیروی بیشتر ویژه.
  • ویژگی های Piercer تغییر یافته و با انواع دشمن DLC جدید جایگزین شده است.
  • فورس ریجن را کمی افزایش می دهد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید