توسعه دهندگان God of War: Ragnarok هرگز به کشتن یک شخصیت خاص فکر نکردند


قبل از انتشار خدای جنگ راگناروک، نظریه های زیادی در مورد مرگ بالقوه شخصیت وجود داشت. چه کسی می تواند گلوله را گاز بگیرد، به خصوص که این پایان داستان نورس است؟ لطفا توجه داشته باشید که اسپویل وجود خواهد داشت.

البته تعدادی تلفات هم وجود دارد، اما محبوب ترین شخصیت سریال یکی از آنها نیست. آیا تیم سازنده حداقل در مقطعی آن را در نظر گرفته است؟ روی کارت ها.

“ما به دلایل زیادی به کشتن کریتوس فکر نمی‌کردیم. اما اصلی‌ترین آن این بود که این داستانی نبود که می‌خواستیم بگوییم. داستانی که می‌خواستیم بگوییم. ایده این بود که این واحد والدین-فرزند دور هم جمع شدند و آنقدر قوی شدند که یکدیگر را بشناسند و بدانند که همدیگر را بهتر کرده اند. آنها هنوز احساس خوبی دارند.

“و مرگ، این چیز دیگری است. مجموعه ای متفاوت از احساسات را ایجاد می کند. اندوه و پشیمانی زیادی وجود دارد. بار آنچنانی را به دوش نمی کشد.”

باز هم، با توجه به اینکه عاقبت چگونه به پایان می رسد، منطقی است. خدای جنگ راگناروک در هفته اول 5.1 میلیون نسخه فروخت. فکر نمی کنم سونی یا استودیو سانتا مونیکا بخواهند معروف ترین طلسم خود را پس از چنین موفقیتی بکشند. علاوه بر این، کوری بارلوگ، کارگردان خلاق، به عناوین آینده اشاره کرده است، و ویلیامز خوشحال است که به کار بر روی فرنچایز ادامه می دهد (اگرچه استودیو پروژه های دیگری در دست ساخت دارد).

خدای جنگ راگناروک برای PS4 و PS5 موجود است. بررسی ما را اینجا ببینید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید