با پایان اساطیر نورس، خدای جنگ راگناروک، سونی سانتا مونیکا توسعه آینده این سری را فاش نکرده است.آغاز شده والهالا، یک حالت Roguelite با اندازه گسترده که به عنوان نوعی پایان نامه برای کریتوس عمل می کند، اما آخرین پروژه استودیو ناشناخته باقی مانده است.
در همین حال، کوری بارلوگ کارگردان در توییتی نوشت: خدای جنگ (2018) به عنوان مدیر خلاق در راگناروک، طعنه زد که “چیزهای اولیه در حال جمع شدن هستند” در مورد “آنچه که من در حال حاضر روی آن کار می کنم.” او افزود: “افرادی که در @SonySantaMonica با آنها کار می کنم کاملاً شگفت انگیز هستند.”
البته از این توییت نمی توان استنباط کرد، به خصوص که ماهیت «شیء» نامعلوم است.میتونه مطالب بیشتری داشته باشه راگناروک، به ویژه نویسنده ارشد اوریون واکر آن را مسخره کرد. والهالا پایان داستان را نشان نمی دهد. جالب اینجاست که آهنگساز Bear McCreary با یک GIF نامناسب پاسخ داد که بارلوگ نیز به آن پاسخ داد.
منتظر جزئیات بیشتر و اطلاعیه های بعدی باشید. خدای جنگ راگناروک موجود در PS4 و PS5 – بررسی ما را در اینجا ببینید.شما همچنین می توانید بخوانید افکار ما در مورد والهالا چرا تا آخر بازی خیلی سرگرم کننده است، به خصوص اگر از نسخه اصلی لذت برده باشید؟ خدای جنگ سه گانه.
من می بینم که در مراحل اولیه این چیزی که روی آن کار می کنم، چیزهایی با هم جمع می شوند. @Sony Santa Monica این فوق العاده است، مزخرف است.
بازی های ویدیویی باحالن💙 pic.twitter.com/oJAyxgfd9X
– فراست گورلوو (@corybarlog) 22 مارس 2024
— Bear McCreary 🐻🎶 (@bearmccreary) 23 مارس 2024
– فراست گورلوو (@corybarlog) 23 مارس 2024
نویسنده: Ravi Sinha