کارگردان می گوید: «شبح تسوشیما» تشویق بزرگی برای ما بود تا «ظهور رونین» را بسازیم.


یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز که در دوران ژاپن اتفاق می افتد. ظهور رونین من مقایسه های زیادی انجام داده ام شبح تسوشیماو هر چه بیشتر از بازی Team Ninja بیشتر می بینیم، شباهت های بین این دو بازی بیشتر می شود. حماسه سامورایی 2020 ساکر پانچ. ظهور رونین تیم توسعه.

درست است ظهور رونین کارگردان Fumihiko Yasuda در مصاحبه اخیر با Automaton فاش کرد که Team Ninja در حال شروع کار بر روی اولین بازی جهان باز خود است. شبح تسوشیما یکی از بازی‌هایی بود که استودیو با استناد به سطح تحقیقاتی که در زمینه‌های جنگی و ژاپنی آن انجام شد، از آن سرنخ گرفت.

ظهور رونین این اولین بازی جهان باز ما است، شبح تسوشیما یاسودا گفت: یکی از بازی‌هایی بود که به عنوان مرجع استفاده کردم و شخصاً از آن لذت بردم. “من از این واقعیت الهام گرفتم که توسعه دهندگان تحقیقات زیادی را روی یک مجموعه بازی در ژاپن انجام داده بودند، و سیستم مبارزه نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفت. در همان زمان، من تعجب کردم که چرا آنها نمی توانند چنین بازی را منتشر کنند. انجام داد. شبح تسوشیما آن روزها. شبح تسوشیما تشویق خوبی برای خلاقیت بود. ظهور رونین

از سوی دیگر، یوسوکه هایاشی، تهیه کننده شرکت Koei Tecmo از شباهت ها فراتر رفته و می گوید: Ghost of Tsushima، Rise of the Ronin همچنین دارای “ویژگی های منحصر به فردی” است که از یک بازی Team Ninja انتظار دارید.

“اینطور نیست که ما از آن آگاه نبودیم، شبح تسوشیما، در عوض، ما معتقدیم که ارتقای ویژگی‌های منحصر به فرد بازی‌های Koei Tecmo و بازی‌های Team Ninja بسیار مهم است.» وقتی بازی می کنی، من اعتماد به نفس دارم. ظهور رونین، من فکر می کنم “ژاپنی بودن” بازی، مانند احساس و مبارزه، در مقایسه با عناوین دیگر، به شیوه ای متفاوت ظاهر می شود. ”

ظهور رونین ” در تاریخ ۲۲ مارس به طور انحصاری برای PS5 منتشر خواهد شد. نظرات ما در مورد سه ساعت اول بازی را اینجا بخوانید.

در همین حال، شبح تسوشیما نسخه PC سرانجام در تاریخ 16 می منتشر خواهد شد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید