استودیوی 11 بیتی در اولین بازی دوباره مرور می کند یخبندان: 1886در سال 2027 بازسازی شد ، اما در ضمن ، Frostpunk 2بشر یک نقشه جدید ، گودال ، به سازنده اتوپیا ، که در حال حاضر در رایانه شخصی موجود است ، اضافه می کند. یخبندان پانک 1بشر البته ، این همه نیست. برای اطلاعات بیشتر به تریلر مراجعه کنید.
سایر مطالب جدید شامل داستانهایی از فراستلند ، چالش های اختیاری با جستجوی و داستانهای منحصر به فرد با هدف سازندگان اتوپیا است. پس از اتمام آنها ، مرکز جدید بنای یادبود باز می شود ، اما در صورت عدم موفقیت ، بلافاصله به پایان می رسد. برای چالش های اضافی ، می توانید به همان اندازه که می خواهید فعال کنید.
تغییرات دیگر شامل گرمایش تعمیرات اساسی تنظیمات دمای خاص منطقه (و پیامدهای آن) است. نمای جدید Heatmap به شما نشان می دهد که چگونه هر منطقه کار می کند و چقدر گرم می شود. ما همچنین مشتاقانه منتظر قوانین جدید ، پنج قانون اصلاح شده ، دو ساختمان جدید ، نه موضوع تحقیق جدید و سه فناوری بهبود یافته هستیم.
و برای کسانی که به دنبال یک تجربه کمتر استرس زا هستند ، حالت آرامش از اولین بازی باز می گردد ، سیستم شور و شوق را حذف می کند ، منابع گسترده ای را اعطا می کند و هوا را سخت تر می کند.
برای اطلاعات بیشتر ، به یادداشت های کامل پچ در زیر مراجعه کنید. Frostpunk 2 فقط در رایانه های شخصی ، Xbox Series X/S و PS5 در اواخر تابستان امسال منتشر می شود.
نکات برجسته پچ 1.3
یادداشت های پچ کامل:
گیم پلی
- ویژگی های گیم پلی به روز شده – مدیریت حرارتی. مدیریت حرارتی با تمرکز محلی دوباره کار شده است.
– این منطقه دارای گرمای محلی است و مفهوم تقاضای گرمای جهانی را جایگزین می کند
– در حال حاضر ، هر منطقه دارای چندین سطح گرمای اساسی است. یخ ، بسیار سرد ، سرد ، سرد ، قابل زندگی ، گرم ، هر یک اثر محلی را به همراه می آورد.
– با توزیع گرما از ژنراتور با تخصیص گرما ، می توان سطح گرما را افزایش داد و اجازه می دهد تا چندین سطح تخصیص در دسترس باشد
– اثرات نزدیکی منطقه اکنون به صورت جداگانه در یک سلول شهر اعمال می شود. پیش از این ، سه سلول برای اعمال اثر لازم بود
– هر منطقه مسکونی تعداد دقیقی از افراد برای اسکان دارد
– همه جوامع و جناح ها هم اکنون می توانند ولسوالی های فردی را اشغال کنند
– پوشش های جدید شهر مربوط به مدیریت حرارتی
تحقیقات در مورد قوانین و تحقیقاتی که قبلاً بر تقاضای گرما تحت تأثیر قرار گرفته اند ، مربوط به سطح گرما است
– تحقیقات جدید در آزمایشگاه برای حمایت از مکانیک مجدد در دسترس است - تنظیمات جدید سازنده اتوپیا – یک داستان از Frostland. این هم به سختی و هم به خط داستانی ، چالش های جدیدی که تجربه سازنده اتوپیا را گسترش می دهد ، می افزاید.
– Beacon of Hope – برای همه تازه واردانی که از شهر افتاده فرار می کنند ، پناهگاه و منابع ارائه دهید
– سفیدی آخرالزمانی – زنده ماندن از یک سفیدی ویرانگر و طولانی
– هسته تخلیه شده – برای بازگرداندن کارخانه های ناتمام IEC Core ، برای فراستلند جستجو کنید
– شکستن هر چالش ، بنای تاریخی قابل ساخت را باز خواهد کرد - تنظیمات مشکل جدید سازنده اتوپیا – حالت آرامش. یک شروع آسانتر ، آب و هوای خفیف ، منابع فراوان ، خارج از رنگ سفید ، حالت آرامش بخش بدون جنگ Sion.
- نقشه جدید سازنده اتوپیا – پیت. سایت ساخت و ساز ژنراتور شکست خورده خود را برنامه ریزی کرده و یک شهر پر رونق بسازید.
- اکنون منطقه می تواند مجدداً تنظیم شود زیرا ساختمانها پس از ساخت و ساز واقع شده اند.
تعادل
- اکنون ژنراتورها می توانند مقدار محدودی از قدرت تولید کنند. سطح انرژی اضافی با تحقیقات باز می شود.
- سنگ بنای سازگاری اکنون نتایج دمای سرد را نفی می کند.
- تغییر کارگران و کارگران APEX بیماری تولید شده توسط مناطق غیر مسکونی را کاهش دادند.
- تبدیل گرمای زباله باعث می شود منطقه استخراج مجاورت گرما و بیماری ایجاد کند.
- بازگشت به کودکان Watch Watch به شما امکان می دهد ساعتهای اضافی لوله های حرارتی را به عنوان قابلیت فعال کنید.
- مراحل اولیه Prologue را دوباره تنظیم می کند و با دهانه های میانه Playthrough ، ورودی های صاف را ارائه می دهد
- گسترش تصادفی از Frostland سازنده اتوپیا
- هزینه های Frostreaker اکنون به جای استفاده از هر سلول در هر سلول محاسبه می شود
- تعادل در مناطق مسکونی
- به روزرسانی 3 لایه برداشته شد
- منطقه مسکن پایه دارای شکافهای مخصوص ساختمان است
رابط
- پانل های منطقه به روز شده اند تا تغییرات گیم پلی را دنبال کنند
- طراحی مجدد پنل ژنراتور
- تنظیم مجدد تنظیمات فصل منوی طراحی
- شهرهای به روز شده برای منعکس کننده تغییرات در مدیریت حرارتی و تأکید بیشتر بر دما ، به ابزارک های برتر نیاز دارند
- مدالهای جدید آموزش توضیح دمای منطقه ، توانایی های منطقه و رفتار جامعه
- برای دیدن صفحه ساخت و ساز ساختمان ، روی شکاف ساختمان خالی در صفحه منطقه کلیک کنید.
- این ولسوالی نام خاص خود را دارد.
- اطلاعیه های مرگ ، جراحات و غایب در مناطق آسیب دیده نمایش داده می شود.
- روکش اقتصاد را از پایین به سمت راست به سمت چپ منتقل کرد
- دید بهبود یافته در روابط خصمانه با جناح ها و جوامع
هنر
- تصاویر کلی بهبود یافته است. تنظیمات می توانند تغییر شکل دهند و به مباشرین اجازه می دهند بین چیدمان های برنامه ریزی شده و ارگانیک شهر انتخاب کنند.
- استواردز هم اکنون می تواند انتخاب کند که شکاف های ساختمان در منطقه ساخته شده قرار می گیرند.
- تصاویر به روز شده برای برخی از ساختمانها
- دید بهبود یافته ساختمانهای منطقه
- بسیاری از آثار هنری جدید برای رویدادهای داستان
- آثار هنری جدید از پانل های منطقه برای منعکس کردن سطح گرمایش فعلی در منطقه
- آثار هنری به روز و گسترش یافته برای Frontmen در حالت/جامعه داستان
- تصاویر بهبود یافته برای زندگی شهری
- منطق مسیریابی جاده بهبود یافته
- اثرات بینایی جدید سلولهای منتخب برای ساخت و سازهای منطقه
دیگر
- موتور بازی را به موتور غیر واقعی 5.4.3 ارتقا داد
- بار و پس انداز بهینه شده
- بهینه سازی عملکرد بازی
- نتایج جدید:
– چراغ راهنما
– آخرالزمان
– مهاجمان هسته گمشده
– من آماده متولد شدم
– هیچ کس نگذاشت
– بد به نظر می رسید
– شما باید سریع بروید
حالت
- ویرایشگر بازی اکنون در Frostkit موجود است
- تعمیرات اساسی بصری منو
- یک نوار جستجو اضافه کرد
- دکمه Cook Mod را در Frostkit اضافه کرد
- بهینه سازی قابل توجه برای زمان بار Frostkit
- چندین آموزش و نمونه های نمونه را به آستانه های ورودی پایین تر برای اصلاح تازه واردان در جامعه اضافه کنید
رفع و بهبود بازخورد بتا
- مشکل ورودی خالی را برطرف کرد
- اثرات مجاورت مناطق قبلاً گسترش یافته و بازسازی شده دیگر در سلولهای شهری در طول بازسازی منطقه بعدی قابل مشاهده نخواهد بود.
- ui لهستانی و پیشرفت
- آثار هنری مفقود شده برای رویدادهای داستان سرد خانه رد و بدل شد
- تصادفی سازی برای یافتن قطعات اصلی بذر شده است
- با ساخت ساختمانهایی که سطح تهدید سرزمینی را کاهش می دهند ، اکنون می توان هنگام کاوش در سایت های قطعات اصلی کارخانه ، از مرگ/آسیب دیدگی جلوگیری کرد
- Beacon Of Hope به روزرسانی 300 تمبر گرما و 250 prefabs طول می کشد
- داستان های سازنده اتوپیا اکنون می توانند همراه با سایر تنظیمات تصادفی شوند
- صداهای اعلان ثابت برای رویدادهای منطقه
- یک حالت آرامش را که از تنظیم اشتیاق مناسب استفاده نمی کند ، برطرف کرد ، بنابراین می تواند تحت شرایط خاصی به یک جنگ تیوپی منجر شود
- یخ بازی ثابت ناشی از اصلاح کننده های شکست خورده در ژنراتورهای تطبیقی
- تصادفات ثابت که می تواند هنگام ایجاد سنگ بنای پیشرفت رخ دهد
- تصادف نادر داستان زوم را برطرف کرد
- یک تصادف نادر مربوط به سیاستهایی که ممکن است با بارگذاری صرفه جویی شود ، برطرف شد
- تصادفات غیرمعمول دیگر را برطرف کرد
- چند اصلاح و پیشرفت کوچک دیگر
نویسنده: Ravi Sinha