استودیو 11 بیتی frostpunk 2 انتشار نسخه PC از 25 جولای به 20 سپتامبر موکول شد. با این حال، تیم توسعه از زمان اضافی برای پاسخ دادن به بازخوردهای بتا و افزودن ویژگیهای جدید استفاده میکند. این شامل پیشرفتهای گیمپلی مانند «مدیریت نیروی کار منعطفتر و دقیقتر» و همچنین ویژگیهای مستقیمتر برای رسیدگی به مسائل مبرم است.
بازیکنان می توانند پس از ساخت و ساز، مناطق را تغییر شکل دهند، با اعتراضات به شیوه ای “مقطع تر” و “پیچیده” برخورد کنند، و از منابع جدید برای تثبیت اقتصاد استفاده کنند (در حالی که ساخت و ساز و توسعه را “راهبردی تر” می کنند، همچنین می توانید آن را “هدف” کنید). ). همچنین برخی تغییرات در رابط کاربری وجود دارد، از جمله یک HUD “واضح تر” و “شهودی تر”، یک منوی ساخت و ساز با پنج مرکز شهر جدید، و خوانایی بهبود یافته Idea Tree و Frostlands انجام شده است.
شاید جالب ترین ویژگی جدید Zoom Stories باشد. این به بازیکنان اجازه می دهد تا در مورد داستان های شهروندان بیشتر بیاموزند. اساساً “شما می توانید روی قسمت خاصی از یک شهر زوم کنید و زندگی روزمره شهروندان آن را ببینید.”
هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما 11-Bit Studio ویژگی های جدید را آزمایش کرده و از نتایج راضی است. این شرکت قصد دارد جزئیات بیشتری از پشت صحنه منتهی به انتشار را به اشتراک بگذارد، “تا بتوانید ببینید که چگونه این ویژگی های اضافی زنده می شوند.” در ضمن، منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.
نویسنده: Ravi Sinha