از نرم افزار “هرگز” بر اساس موفقیت ساخته نشده است، بنابراین “جایی برای شکست” وجود دارد – میازاکی


تعداد کمی از شرکت‌های توسعه‌دهنده در صنعت بازی وجود دارند که بتوانید به اندازه From Software روی آن‌ها حساب کنید. در طول 15 سال گذشته، این شرکت مجموعه ای از بازی ها را منتشر کرده است که مورد تحسین گسترده منتقدان و تبلیغات قرار گرفته است. با این حال، به گفته هیدتاکا میازاکی، رئیس FromSoftware، علیرغم موفقیت بزرگی که شرکت تا به امروز از آن برخوردار بوده است، خود شرکت هرگز وارد تجارت نشد با این فرض که در پروژه‌های آینده موفقیت‌های مشابهی کسب خواهد کرد.

کارگردان میازاکی در مصاحبه با گاردین گفت: حلقه بزرگ میازاکی اضافه کرد که استودیو تصمیمات داخلی خود را بر اساس این فرض می گیرد که همچنان مورد تحسین قرار می گیرد. جالب اینجاست که او می گوید این به تیم “جای شکست” می دهد و “به بازی های بهتر و تصمیم گیری های بهتر منجر می شود.”

حلقه بزرگ میازاکی گفت: “برادران سوپر ماریو تا به امروز از نظر موفقیت و تحسین منتقدان در لیگ مخصوص به خود بوده است و تعهد ما به عنوان یک شرکت این است که در بازی‌های آینده نیز همین کار را انجام دهیم. این چیزی است که هرگز انتظار نمی‌رود اتفاق بیفتد.” . ما بر اساس این فرض تصمیم نمی گیریم که چون یک بار این کار را انجام داده ایم، با اجازه دادن به خودمان برای انجام این پیش بینی نسبتاً محافظه کارانه، فضای بیشتری برای شکست می دهیم که به نوبه خود منجر به شکست بهتر می شود. این به طور غیرمستقیم منجر به تصمیم‌گیری بهتر می‌شود، من فکر می‌کنم که این فرضیه که ما دیگر موفق نمی‌شویم، این دیدگاه محافظه‌کارانه، الهام‌بخش است و به طراحی بازی ما کمک می‌کند.

البته از نرم افزار به تازگی منتشر شده است حلقه الدن: سایه درخت کهنسالاین بسته الحاقی بالاترین نقدهای تاریخ را برای DLC یک بازی دریافت کرد و تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جذب کرد. با این حال، به دلیل نارضایتی از سطح دشواری، واکنش هایی را نیز به همراه داشت.

حلقه الدن: سایه درخت کهنسال برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC موجود است. برای بررسی نسخه توسعه یافته اینجا را کلیک کنید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید