FromSoftware امیدوار است که فاصله بین نسخه های آینده را کاهش دهد


ثبات FromSoftware در انتشار بازی پس از بازی عالی در طول سال ها شگفت انگیز بوده است.به خصوص وقتی به تعداد بازی‌هایی که منتشر می‌کنند نگاه می‌کنید، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده می‌خواهد این خروجی را حتی بیشتر افزایش دهد.حلقه بزرگآماده شدن برای راه اندازی در سال گذشتهArmored Core 6: Rubicon Fireدر آگوست امسال، FromSoftware امیدوار است که فاصله بین نسخه های آینده را نیز کاهش دهد.

در مصاحبه اخیر با Eurogamer، FromSoftware گفت که آنها تمایل دارند تیم های متعددی داشته باشند که به طور همزمان روی پروژه های مختلف کار می کنند و می خواهند بازی های “جدید و هیجان انگیز” را “ترجیحاً با فاصله زیاد” منتشر کنند. همانطور که تهیه کننده یاسوهیرو کیتائو گفت. . ”

کیتائو گفت: “این فلسفه ما است و در طول 10 سال گذشته تغییر چندانی نکرده است، به خصوص از زمانی که میازاکی رئیس جمهور شد.” “این منطقه ای است که ما همیشه برای رسیدن به آن تلاش کرده ایم. همیشه چیز جدیدی بسازید، همیشه چیزی بدیع بسازید، چیزی جالب و سرگرم کننده به عنوان یک بازیکن بسازید. از این نظر، هیچ چیز واقعاً تغییر نکرده است. خیر. ما عناوین متعددی در حال توسعه داریم. در همان زمان، با تیم‌های متعددی که بر روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنند، و ما می‌خواهیم نسخه‌های خود را تلنگر بزنیم تا امیدواریم در فواصل زمانی نه چندان طولانی، چیزی جدید و هیجان‌انگیز ارائه کنیم.»

Armored Core 6: Rubicon Fireالبته این بازی بعدی است که استودیو منتشر می کند، اما فراتر از آن، ما همچنان روی آن کار می کنیمElden Ring: Eldtree Shadow، ظاهراً حداقل یک سال در کار است.

باید دید توسعه‌دهنده ژاپنی فراتر از آن چه چیزی در راه است. در سال 2021، FromSoftware با سونی برای یک IP جدید Soulslike PS5 شریک شد.روح تاریکوسکیرونسبت به. تاحلقه بزرگاز نظر طراحی آن. با این حال، آن پروژه اعلام نشده باقی مانده است، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که این شایعات چقدر دقیق بودند.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید