Fortnite به‌روزرسانی‌های بصری و فنی بزرگی را در PS5، Xbox Series X/S و PC دریافت می‌کند.


فورتنایت گام بزرگ بعدی خود را با ورود فصل 4 برداشت. البته، این موضوع محتوای جدید زیادی را به همراه می‌آورد، اما به تیرانداز بتل رویال ظاهری بصری و فنی نیز می‌دهد. اپیک گیمز جزئیاتی در مورد نحوه انجام آن ارائه کرده است. فورتنایت به Unreal Engine 5.1 منتقل شد.

این با بسیاری از پیشرفت ها و پیاده سازی های فناوری همراه است. با اجرای Nanite، Epic Games هندسه معماری متراکم و بسیار دقیق موجود در بازی را توصیف می کند. Epic نوشت: «ساختمان‌ها در زمان واقعی از میلیون‌ها چند ضلعی رندر می‌شوند و هر آجر، سنگ، تخته‌های چوبی و تزئینات دیوار را مدل‌سازی می‌کنند. “چشم انداز طبیعی نیز بسیار دقیق است. هر درخت حدود 300000 چند ضلعی دارد که هر سنگ، گل و تیغه علف را مدل سازی می کند.”

سپس لومن هایی وجود دارند که نور جهانی را در زمان واقعی با سرعت 60 فریم در ثانیه فعال می کنند. انعکاس‌های لومن نیز انعکاس‌های ردیابی پرتوی با کیفیت بالایی را بر روی مواد براق و آب ایجاد می‌کنند. این شرکت توضیح می‌دهد: «فضاهای داخلی زیبا با نور جهشی و شخصیت‌هایی که به نور محیط واکنش نشان می‌دهند، خواهید دید. همچنین، لباس‌هایی که خاصیت درخشندگی دارند، نور را روی اشیاء و سطوح مجاور پراکنده می‌کنند.»

همچنین نقشه های سایه مجازی را برای سایه های بسیار دقیق پیاده سازی می کند. اپیک نوشت: «هر آجر، برگ و جزئیات مدل‌سازی شده، سایه‌ای ایجاد می‌کند و خود سایه‌زنی شخصیت بسیار دقیق است. “این بدان معنی است که کلاه ها و سایر جزئیات روی شخصیت ها نیز سایه می اندازند.” در نهایت، Temporal Super Resolution (TSR) همچنین نشان دهنده ارتقاء به Temporal Anti-Aliasing (TAA) است که قبلاً اجرا شده بود، به تصاویری بهتر و نرخ فریم بالاتر اجازه می دهد.

فورتنایت بازیکنان PS5، Xbox Series X/S، PC و بازی های ابری می توانند تغییرات را در عمل مشاهده کنند. اسکرین شات زیر را بررسی کنید تا نگاهی اجمالی به ظاهر آن داشته باشید – بسیار چشمگیر است.

فورتنایت
فورتنایت



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید